Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-13, 11:42
Medlem
- Ta flygcertifikat
- Ölbryggning
- Dykning
- Köra MC
- Fotografera + Lightroom/Photoshop
- Mat/vin
- Bygga altan/attefallshus
- Programmering
Citera
2024-07-13, 12:53
Medlem
förtrycka kvinnor
elda upp blommor
slå barn
slå kvinnor
diskriminera minoritetsgrupper
hata kattungar
säga taskiga saker till töntar
etc
Citera
2024-07-13, 17:25
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Tips på manligt nöje?

Att träna någon form av kampsport är väl manligt kan jag tycka, att sen se det som ett nöje att ibland vara så blåslagen att det inte går att sova utan värktabletter kan man väl diskutera. Men man får trösta sig med att det ska göra ont att dra ut morsgrisen med roten ur kroppen.
Citera
2024-07-14, 00:52
Medlem
Gnälla på internet om hur synd det är om män för att kvinnor lyckas bättre än dig på en jämställd arbetsmarknad.
Citera
2024-07-14, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Gnälla på internet om hur synd det är om män för att kvinnor lyckas bättre än dig på en jämställd arbetsmarknad.
Har jag gnällt och tyckt synd om mig för den saken verkligen? Stämmer påståendet ens till att börja med? Vet du det?
Citera
2024-07-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Har jag gnällt och tyckt synd om mig för den saken verkligen? Stämmer påståendet ens till att börja med? Vet du det?

Inga kommentarer på alla vettiga aktiveter du fått förslag på i tråden?
Citera
2024-07-15, 01:31
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Det är nog manligt så tillvida att det lär vara en övervägande del män som sysslar med det men man blir samtidig också lätt betraktad som idiot.

Samtidigt är det ju kul. Jag var preppare förr, innan jag förstod att det inte skulle funka. Det var mycket man fick på köpet. Det finns en massa extraintressen fastsatta.
Citera
2024-07-19, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Inga kommentarer på alla vettiga aktiveter du fått förslag på i tråden?
Försöka skaffa vapenlicens för skytte, fiska, fundera på att flytta ut på landet någonstans pallar inte stressen i stan, skaffa någon ny fet bil att rulla och mecka med. Kanske också motorcykel det är coolt. Där tar listan stopp. Vad mer för manliga nöjen finns det? Folk nämner knark och sånt jaja har varit aktiv i 10 år och är beroende av benzo ni behöver inte nämna sånt.
Citera
2024-07-19, 18:39
Medlem
Citat:
Försöka skaffa vapenlicens för skytte, fiska, fundera på att flytta ut på landet någonstans pallar inte stressen i stan, skaffa någon ny fet bil att rulla och mecka med. Kanske också motorcykel det är coolt. Där tar listan stopp. Vad mer för manliga nöjen finns det?

Finns massor; Dykning på vrak, skärmflygning, extremskidåkning, segling runt Antarktis, pilot i vildmarken, etc.
Citera
2024-07-19, 20:07
Medlem
LeifD2s avatar
- BASE-jump
- Höghöjdsklättring (blir manligt redan i alperna, egentligen), men tuffare på +8000 meterstoppar. Jag talar då inte om att köpa plats på en expedition med shrpas som ordnar allt, utan små expeditioner där man gör allt själv.
- Windsurfing (sikta på att bli så ba att du kan hoppa på sora vågor och sånt)
- Downhill-cykling
- Enduro (motorcykel)
Citera
2024-07-20, 01:34
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Vad gör man efter 25 som manligt nöje förutom att dricka alkohol och titta på sport? Funderar på att skaffa vapenlicens och gå med i en skytteklubb men det är väl typ det jag kan komma på konkret som jag ser som manligt nöje vad mer? Kan ni komma på fler saker, ni kanske ägnar er åt angående den biten?

En riktig man frågar inte vad som är manligt. En riktig man försöker skaffa vapen olagligt innan han försöker skaffa lagligt. Männen i delar av arabvärlden och Latinamerika och givetvis i stora delar av USA ser vapenlicenser som en riktig töntstämpel.
Citera
2024-07-20, 01:40
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Åka raggarbil, ta en öl med kompisar, ut och grilla, ut och träffa nytt folk ja det finns massor att hitta på som nöje

Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Utforska öde platser, resa, följ ett tågspår till fots, klottra, måla tavlor, läs böcker.

Och förstås - förkovra dig i intressant matkultur. Kanske ett land eller världsdel åt gången.
Två utmärkta förslag direkt i tråden. Skaffa en gammal bil och lär dig meka sen kan du ha jäkligt trevligt samt en hobby för livet.

Sen utforska övergivna fabriker, bunkrar och annat, så kallad urban exploring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in