Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-23, 14:52
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
En del svettas ju mer än andra, det är ju inte mycket man kan göra så spelar då ingen roll om man sköter sin hygien.
Det finns antiperspirant. Dessutom luktar inte svett illa så länge man duschar bort bakterierna varje dag men de som luktar mycket gör ju knappast det.
Citera
2024-07-27, 16:22
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Raka armhålan som man? Fucking millenials.

Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Låter som sagt något bögit.

Citat:
Ursprungligen postat av Kid-sid
Ja, vem fan rakar armhålan??
Jag ska berätta för er alla fjortisar och homofjollor:

Förklara gärna varför det är "fel" att raka sig under armarna som man, men fullt legitimt att raka av skäggstubben i ansiktet på morgonen?

Kan det möjligtvis vara så att det är "någon" som har "bestämt" att det "ska" vara så?

Men, som nog även du inser så är det ingen universell lag som säger att det måste vara så. Män kan raka sig under armarna, de kan sminka sig och de kan styla sitt hår, och du, kära Flashbackare kan inte göra någonting åt det.
Citera
2024-07-27, 16:51
  #159
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZOLCOZ
Förklara gärna varför det är "fel" att raka sig under armarna som man, men fullt legitimt att raka av skäggstubben i ansiktet på morgonen?

Kan det möjligtvis vara så att det är "någon" som har "bestämt" att det "ska" vara så?

Men, som nog även du inser så är det ingen universell lag som säger att det måste vara så. Män kan raka sig under armarna, de kan sminka sig och de kan styla sitt hår, och du, kära Flashbackare kan inte göra någonting åt det.

Rakar du röven?
Citera
2024-07-27, 17:10
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Rakar du röven?

Rakar tjejer sig under armarna? Varför då?
Citera
2024-07-27, 19:19
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOLCOZ
Förklara gärna varför det är "fel" att raka sig under armarna som man, men fullt legitimt att raka av skäggstubben i ansiktet på morgonen?

Kan det möjligtvis vara så att det är "någon" som har "bestämt" att det "ska" vara så?

Men, som nog även du inser så är det ingen universell lag som säger att det måste vara så. Män kan raka sig under armarna, de kan sminka sig och de kan styla sitt hår, och du, kära Flashbackare kan inte göra någonting åt det.
Har du hört talas om normer eller?
Citera
2024-07-27, 19:40
  #162
Medlem
Jag är/ var en sån jävla lortgris att jag efter att ha stängt en 7 siffrig affär fick höra av säljaren att jag luktade illa hehe.. Det blev verkligen ett uppvaknande..
Citera
2024-07-27, 21:07
  #163
Medlem
Kid-sids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZOLCOZ
Förklara gärna varför det är "fel" att raka sig under armarna som man, men fullt legitimt att raka av skäggstubben i ansiktet på morgonen?

Kan det möjligtvis vara så att det är "någon" som har "bestämt" att det "ska" vara så?

Men, som nog även du inser så är det ingen universell lag som säger att det måste vara så. Män kan raka sig under armarna, de kan sminka sig och de kan styla sitt hår, och du, kära Flashbackare kan inte göra någonting åt det.

Då är du alltså en fjortis eller en homofjålla. Vet du själv vilket?
Citera
2024-07-28, 17:47
  #164
Medlem
Kazues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Jag är/ var en sån jävla lortgris att jag efter att ha stängt en 7 siffrig affär fick höra av säljaren att jag luktade illa hehe.. Det blev verkligen ett uppvaknande..
Inte konstigt att din affär gick 7 siffrigt på minus.
Citera
2024-07-28, 18:55
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazue
Inte konstigt att din affär gick 7 siffrigt på minus.

Nej det var det som var det underliga, det var rekordbra betalt!
Citera
2024-07-29, 10:23
  #166
Medlem
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-sid
Då är du alltså en fjortis eller en homofjålla. Vet du själv vilket?
Det finns fler män än vad många verkar tro som avlägsnar håret från underarmarna. Vi kan väl alla hålla med om att armhålor kan vara väldigt ofräscha. Hårtussar som sticker ut därifrån är inte en trevlig syn, och man förknippar det med ohygien och svettdroppar i. Detta oavsett kön.

Om man har mycket och mörkt hår i armhålorna bör man antingen klä sig eller raka/trimma det till en längd där det inte sticker ut. Eller åtminstone undvika att ”flasha” armhålorna. Detta oavsett kön.

Det är inget bögigt utan bara stilmässigt.
Citera
2024-07-29, 11:31
  #167
Medlem
ResanTillMelonias avatar
finns andra äckliga kroppslukter som folk medvetet stinker alltså.

Som rökare t ex. Varför går man inte över till vape? Kaffe måste man ju neutralisera bort stanken av efter i munnen innan man börjar andas på folk, haha.

Och sedan har vi ju alkisar. De är förbannat odrägliga och jobbiga så fort de öppnar käften. Och stanken avslöjar direkt varför de är uppkäftiga eller tröga och svamlande.

Folk som bor i Sverige men medvetet väljer att krydda all mat som i sitt hemland som ger dem starka kroppslukten. Som hänger kvar i luften efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in