Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-07-20, 23:16
Medlem
Run3s avatar
Jag tittade på en video där incel-forskaren William Costello intervjuades. https://www.youtube.com/watch?v=tKADQ5l4dFU. Han har varit med i en del olika poddar.

Han berättar om sina lärdomar från incel-rörelsen och hur de pratar med varandra, bl.a. deras lingo "hope", "cope" och "rope". Eller hur de kastar ut män ur rörelsen som har lyckats hitta en partner och är för positiv för dem.

Men jag har inte hört honom avslöja var han hittar alla incels. Finns det något forum där de umgås? Det skulle vara intressant att läsa dessa diskussioner själv.

Mvh.
卐 Helg seger, det är en segerhelg. 卐
Citera
2024-07-21, 01:17
Medlem
på Twitch
Citera
2024-07-21, 02:07
Avstängd
Baritsus avatar
Jag undrar också det.

Vi (incels) hade kunnat organisera oss och spridit skräck.

Al hale the Supreme Gentleman Elliot Rodger!
Citera
2024-07-21, 07:36
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
och eller bögar.
Men stor kuk har vi. Den sk. flashback-dasen.

Men jag undrar lite samma sak. En incel har väl begränsat socialt umgänge där nere i mammas källare.

Men jag kan tänka mig att det finns spelcommunities med låtsasvänner som fått ersätta socialt umgänge. Där kanske man blockar folk som gått över till the dark side.

Men självutnämda experter inom ditten och datten är inget ovanligt. Henrik Arnstad tex. Eller uno myggan ericsson om någon minns honom.
Citera
2024-07-21, 08:05
Medlem
Muppetys avatar
Här är en sida du kan se o läsa om vad de anser om kvinnor o hur de hyllar Elliot Rodger; https://incels.is/

Kanske finns fler o ännu värre ställen på darknet eller nått...? Finns nån ordlista också, så man kan tolka deras egna språk, men den hittar jag inte nu.
Citera
2024-07-21, 08:13
Medlem
klyvdatoms avatar
Undrar om involuntary celibate är en tillräckligt stark gemensam nämnare för att umgås kanske till skillnad från voluntarily celibate. Det viktiga är att lida av incelskapet utan att hitta andra vägar som leder till samma sak.
Man måste inte vara en simpfjant likt Tate för att få knulla.
Citera
2024-07-21, 08:34
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Här är en sida du kan se o läsa om vad de anser om kvinnor o hur de hyllar Elliot Rodger; https://incels.is/

Kanske finns fler o ännu värre ställen på darknet eller nått...? Finns nån ordlista också, så man kan tolka deras egna språk, men den hittar jag inte nu.
Wow, trodde inte det fanns sådana här dårar.

Vet du vad en "foid" är?
Citera
2024-07-21, 08:36
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Wow, trodde inte det fanns sådana här dårar.

Vet du vad en "foid" är?
Känner igen ordet, men minns inte vad det var...

EDIT: Feminin android eller nått sånt var det.

EDIT 2:

Citat:
femoid
A derogatory term for human females. Stemmed from female and -oid (as in android or humanoid). Used to suggest that females are not fully human.
Hittade ordlistan; https://incels.wiki/w/Incel_Glossary
Senast redigerad av Muppety 2024-07-21 kl. 08:44.
Citera
2024-07-21, 09:36
Medlem
De har många intressanta begrepp.

Jag gillar "normie". Och "failed normie" för någon som borde ha flickvän men ändå inte har det.

Incels förstår för övrigt inte hur lyckligt lottade de är som inte får flickvänner. De är som heroin missbrukare som inte hittar heroin att köpa, men förestår inte att det är bättre för dom att inte använda heroin.
Citera
2024-07-24, 23:59
Medlem
Eftersom det är ett sådant tryck på incels att dom är "terrorister" osv så håller dom sig till sina stängda forum men den som googlar han finner. Riktigt deprimerande läsning dom hatar inte kvinnor dom hatar sig själva och brottas med suicidtankar, djupa depressioner och avslutar sina liv. Finns trådar där dom bara bockar av vilka användare som bekräftat har dött av andra användare som var vän med dom via discord eller något. Självmordsbrev och allting publiceras där folk säger adjö till den enda plats om funnit någon gemenskap i överhuvudtaget.

Nog den sorgligaste platsen på hela internet och deras teori "black pill philosophy" stämmer ju förfan genetiska förutsättningar utseendet är nästan allt när det kommer till dejting och relationer och dom får ingen utdelning pga detta.
Citera
2024-07-25, 18:41
Avstängd
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Men stor kuk har vi. Den sk. flashback-dasen.

Men jag undrar lite samma sak. En incel har väl begränsat socialt umgänge där nere i mammas källare.

Men jag kan tänka mig att det finns spelcommunities med låtsasvänner som fått ersätta socialt umgänge. Där kanske man blockar folk som gått över till the dark side.

Men självutnämda experter inom ditten och datten är inget ovanligt. Henrik Arnstad tex. Eller uno myggan ericsson om någon minns honom.

Det finns nog en väldans massa incels som inte bor i mammas källare som försöker sitt allra bästa, det ska man inte skoja bort.
Citera
2024-07-25, 18:49
Medlem
zombie-nations avatar
Den som Muppety sa är störst och värst. Startade på Reddit men blev avstängd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in