Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-07-21, 00:54
  #1
Medlem
smaksattsaks avatar
Vad fan är det med killar egentligen och deras jävla ständiga behov av att alltid vara halvnakna oavsett tid och plats? Det spelar ingen roll om det så är på gymmet, mataffären, biblioteket, anställningsintervjun etc. De ska alltid visa upp sin fula jävla svettiga kropp som ingen annan vill se. Och detta gäller alla från småpojkar till gamla gubbar.

Är ni exhibiotionister allihop eller vad fan är grejen?
Citera
2024-07-21, 00:59
  #2
Medlem
Zaedrewss avatar
Alla tror de är Matthew McConaughey.
https://www.youtube.com/watch?v=kBaYU6B0-5o

Det ingår i hans kontrakt när han gör en film att det måste vara minst en scen med han i bar överkropp.
Citera
2024-07-21, 00:59
  #3
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksattsak
Vad fan är det med killar egentligen och deras jävla ständiga behov av att alltid vara halvnakna oavsett tid och plats? Det spelar ingen roll om det så är på gymmet, mataffären, biblioteket, anställningsintervjun etc. De ska alltid visa upp sin fula jävla svettiga kropp som ingen annan vill se. Och detta gäller alla från småpojkar till gamla gubbar.

Är ni exhibiotionister allihop eller vad fan är grejen?

Känner inte alls igen det du beskriver.
Var i hela fridens namn bor du/är det så?
Citera
2024-07-21, 01:01
  #4
Medlem
För att vi kan
Citera
2024-07-21, 01:07
  #5
Medlem
DieselnDusts avatar
Jag vill bo där du bor.
Citera
2024-07-21, 01:08
  #6
Medlem
smaksattsaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Känner inte alls igen det du beskriver.
Var i hela fridens namn bor du/är det så?

Södra Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
För att vi kan

Tror ni vi tjejer blir kåta eller impade? Det blir vi inte.
Citera
2024-07-21, 01:08
  #7
Medlem
Jag möter tack och lov aldrig halvnakna män. Jag tycker det är så vulgärt.
Citera
2024-07-21, 01:11
  #8
Medlem
Zaedrewss avatar
Till saken. Visst finns det män som kommer gå runt i bar överkropp fastän de fan är så långt från Matthew McConaughey som det ens går att bli. Ölmage och Gud vet vad.

Men jag menar de är väl mycket som dessa kvinns som det finns tonvis av på tex Instagram numera. Jag är tjock och fet och stolt över det! +100k likes på dessa konton när de visar smink etc. Kvinns i regel brukar bara skriva Gud vad snygg du är! När om de hade ögon tycker något annat. Du kanske borde bry dig mer om att gå ner i vikt än smink...
Citera
2024-07-21, 01:11
  #9
Medlem
smaksattsaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Jag möter tack och lov aldrig halvnakna män. Jag tycker det är så vulgärt.

Visst är det? Usch. Borde räknas som förargelseväckande beteende och straffas med fängelse eller böter.
Citera
2024-07-21, 01:12
  #10
Medlem
smaksattsaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Till saken. Visst finns det män som kommer gå runt i bar överkropp fastän de fan är så långt från Matthew McConaughey som det ens går att bli. Ölmage och Gud vet vad.

Men jag menar de är väl mycket som dessa kvinns som det finns tonvis av på tex Instagram numera. Jag är tjock och fet och stolt över det! +100k likes på dessa konton när de visar smink etc. Kvinns i regel brukar bara skriva Gud vad snygg du är! När om de hade ögon tycker något annat. Du kanske borde bry dig mer om att gå ner i vikt än smink...

Skillnaden är att vi tjejer inte går runt på stan i BH. Vi KLÄR PÅ OSS.
Citera
2024-07-21, 01:13
  #11
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksattsak
Vad fan är det med killar egentligen och deras jävla ständiga behov av att alltid vara halvnakna oavsett tid och plats? ?
Det där stämmer inte.
Har inte sett någon kille de senaste fyra veckorna med bar överkropp vare sig på ICA, Systemet, KB, NK, biblioteket, Paradox eller kring Stureplan.
-------
Nä, killar envisas inte med att gå med bar överkropp överallt och envisas inte med att alltid visa upp sin svettiga kropp.
retar man sig på det tror man dock att det sker överallt.
Citera
2024-07-21, 01:16
  #12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksattsak
Skillnaden är att vi tjejer inte går runt på stan i BH. Vi KLÄR PÅ OSS.

Inte alla. Dessa kvinnor som får all uppmuntran på Insta kommer ju gå på stranden och i mini-jeans och tro att de är Guds gåva till männen. Det är ju precis samma sak. Ni kvinns uppmuntrar sjukt beteende, på samma sätt som de män feta med ölmage tror de är så snygga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in