Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-07-21, 17:11
Medlem
Hej är det nån som kan detta som kan dela med sig av instruktion och erfarenhet?
Läser boken "Robert bruce brian mercer mastering astral projection" där de detaljrikt förklarar hur man gör men undrar om nån kan ge ytterliggerare förslag hur man kan göra.

Är det även nån som vart framgångsrik med "energywork"?
Senast redigerad av Mrsoysauce 2024-07-21 kl. 17:14.
Citera
2024-07-21, 17:28
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Hej är det nån som kan detta som kan dela med sig av instruktion och erfarenhet?
Läser boken "Robert bruce brian mercer mastering astral projection" där de detaljrikt förklarar hur man gör men undrar om nån kan ge ytterliggerare förslag hur man kan göra.

Vad är ditt syfte med kunskapen?
Citera
2024-07-21, 17:35
Medlem
henrikos avatar
Citat:

Om astral är ett adjektiv, som det förefaller vara i den engelska titeln, så bör det nog heta "Projicera astralt" på svenska.

Vad är det för något? Titta på stjärnor i vaket tillstånd? Jag förstår inte. Självklart gör man det när man är vaken. Eller har det blivit ett negationsfel, och att du egentligen filosoferar om det skulle vara möjligt att göra när du sover?

Citat:

Detta är inte något jag kan påminna mig jag kom i kontakt med på fysiklektionerna. Kan du förklara lite vad det är? Ett annat ord för lägesenergi?
Citera
2024-07-21, 18:05
Medlem
bithaxs avatar
Man tar LSD, blundar och plötsligt så är man i rymden!
Citera
2024-07-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Om astral är ett adjektiv, som det förefaller vara i den engelska titeln, så bör det nog heta "Projicera astralt" på svenska.

Vad är det för något? Titta på stjärnor i vaket tillstånd? Jag förstår inte. Självklart gör man det när man är vaken. Eller har det blivit ett negationsfel, och att du egentligen filosoferar om det skulle vara möjligt att göra när du sover?

Detta är inte något jag kan påminna mig jag kom i kontakt med på fysiklektionerna. Kan du förklara lite vad det är? Ett annat ord för lägesenergi?
Man kan flyga iväg från sin kropp och vara på olika dimensionella plan vi inte ser, möta ande guider som hjälper en i livet, vara på äventyr helt enkelt
Citera
2024-07-21, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vad är ditt syfte med kunskapen?
Att uppleva nya spirituella saker, att utvecklas spirituellt
Citera
2024-07-21, 19:27
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Att uppleva nya spirituella saker, att utvecklas spirituellt

Varför vill du göra det i vaket tillstånd istället för originella sömnen?
Citera
2024-07-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Varför vill du göra det i vaket tillstånd istället för originella sömnen?
Så jag kan göra det närsomhelst
Citera
2024-07-21, 23:16
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:

Men är du redo och förberedd nog för det till att börja med?
Citera
2024-07-21, 23:37
Medlem
KalleAnkaPartiet77s avatar
Citat:

Astral projection är lite av en savant förmåga. Ju bättre du blir på den inre världen desto sämre blir du på att orientera dig i den yttre världen. Allt har ett pris.

Det första du bör göra om du ska hålla på med andliga aktiviteter är att etablera kontakt med din skyddsängel. Andevärlden är en farlig plats så du bör först etablera kontakt med din skyddsängel.

Jag rekommenderar Sanaya Romans böcker som handlar om hur du kontaktar din skyddsängel.
Börja där.

Lär dig lyssna inåt via mediation och få vägledning via din intution.
Det är så din själ och skyddsängel kommunicerar med dig.
Citera
2024-07-22, 00:27
Medlem
Citat:

Du behöver vara i ett stadie där du kopplar bort kroppen och till viss del det vanliga psyket. Det är mycket svårt skulle jag säga, om du nu inte vill sova.
Citera
2024-07-22, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkaPartiet77
Astral projection är lite av en savant förmåga. Ju bättre du blir på den inre världen desto sämre blir du på att orientera dig i den yttre världen. Allt har ett pris.

Det första du bör göra om du ska hålla på med andliga aktiviteter är att etablera kontakt med din skyddsängel. Andevärlden är en farlig plats så du bör först etablera kontakt med din skyddsängel.

Jag rekommenderar Sanaya Romans böcker som handlar om hur du kontaktar din skyddsängel.
Börja där.

Lär dig lyssna inåt via mediation och få vägledning via din intution.
Det är så din själ och skyddsängel kommunicerar med dig.
Va har du haft för kotant med din skyddsängel?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in