Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-07-22, 03:52
  #1
Medlem
Tjena köpte kalsonger i början när dom var nya satt dom helt perfekt, men nu typ något år eller så senare så har dom blivit för stora och sitter inte alls lika bra längre.

Vad kan ha hänt? Tål att tilläggas också är att vad jag vet så har jag inte gått ner i vikt och det var ändå Lyle & Scott och Jack & Jones kalsonger som jag hade köpt.
Citera
2024-07-22, 03:59
  #2
Avstängd
Ulf-Knulldells avatar
Det är väl resåren som spökar kanske..
Citera
2024-07-22, 04:03
  #3
Medlem
Du kan ju blivit smärtare fastän du väger detsamma. Muskler väger ju som bekant mer än fett. Du fyller helt enkelt inte längre ut dina kalsonger!
Citera
2024-07-22, 04:32
  #4
Medlem
Ett år gamla kalsonger är avskrivna. Du funderar för mycket. Köp nya.
Citera
2024-07-22, 04:44
  #5
Medlem
Actuallysos avatar
Resåren som töjt ut sig. Brukar bli så ibland på mina boxershorts. Men det är lätt att fixa, bara sy in dem två eller 3 cm.
Citera
2024-07-22, 05:00
  #6
Medlem
sebastian66s avatar
Man ska inte lägga ner en massa tid på att fundera. Byt kallingar uppdatera liksom.
Man kan inte köra på samma hela året utan man vill ha fräscha kallingar.
Tänk lite på hur många fjärtar du lagt. Hur många gånger har du inte haft bromsspår i dom?
Killar brukar vara värdelösa på att byta garderob. Kvinnor gör det ganska ofta.
Citera
2024-07-22, 06:55
  #7
Medlem
Har du gått ned i vikt kanske? Om resåren blivit utsliten så går det att köpa nytt resårband och helt enkelt byta ut det gamla.
Citera
2024-07-22, 07:55
  #8
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexxx32
Tjena köpte kalsonger i början när dom var nya satt dom helt perfekt, men nu typ något år eller så senare så har dom blivit för stora och sitter inte alls lika bra längre.

Vad kan ha hänt? Tål att tilläggas också är att vad jag vet så har jag inte gått ner i vikt och det var ändå Lyle & Scott och Jack & Jones kalsonger som jag hade köpt.

Elasticiteten försämras med tiden i såväl tyg som resår, det är inget konstigt med det.
Citera
2024-07-22, 08:09
  #9
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storthygge
Varför blanda in kalsonger som en komplicerande faktor i livet angående underlivet. Det räcker väl med byxor så tillvrida du inte är inkontinent. Tvätta kuken så räcker byxor både som kalsonger och byxor tillräckligt länge för att ett extra lager tyg inte ska behövas.
Urk
Citera
2024-07-22, 08:10
  #10
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexxx32
Tjena köpte kalsonger i början när dom var nya satt dom helt perfekt, men nu typ något år eller så senare så har dom blivit för stora och sitter inte alls lika bra längre.

Vad kan ha hänt? Tål att tilläggas också är att vad jag vet så har jag inte gått ner i vikt och det var ändå Lyle & Scott och Jack & Jones kalsonger som jag hade köpt.
Använd inte sköljmedel.
Citera
2024-07-22, 08:17
  #11
Medlem
defecators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexxx32
Vad kan ha hänt?

Antagligen har du skitit på dig så dom har fått mer än dom klarar av. Det löser du enkelt genom att använda skärp så klarar dom sej många år till.
Citera
2024-07-22, 10:06
  #12
Medlem
Gaspodins avatar
Dina underkläder har haft sin tid har haft sin tid och är utslitna. Dags att rensa ut och köpa nytt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in