2024-07-23, 00:49
Medlem
drstranges avatar
Jag har brukat droger i mnga r (benz, tjack, cb, e) och alltid varit nyfiken p det psykedeliska. Dremot r jag ett vrak psykiskt och har diagnoserna bipolaritet, ADHD, autism, depression, psykossjukdom ospecificerad. Jag nojar att mina diagnoser ska stlla till det fr mig under en tripp och att min upplevelse blir negativ, speciellt d jag har problemet att ltt f psykoser. r jag nojig i ondan eller br jag avst frn psykedeliska substanser?
Citera
2024-07-23, 01:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Trippa r nog ingenting fr dig, mjligtvis microdosing.
Citera
2024-07-23, 01:49
Medlem
Vad har du att frlora? Testa jag har ocks diagnoser
Citera
2024-07-23, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drstrange
Jag har brukat droger i mnga r (benz, tjack, cb, e) och alltid varit nyfiken p det psykedeliska. Dremot r jag ett vrak psykiskt och har diagnoserna bipolaritet, ADHD, autism, depression, psykossjukdom ospecificerad. Jag nojar att mina diagnoser ska stlla till det fr mig under en tripp och att min upplevelse blir negativ, speciellt d jag har problemet att ltt f psykoser. r jag nojig i ondan eller br jag avst frn psykedeliska substanser?
Tar du nn medecin mot psykoser fr i s fall KAN du inte trippa
Citera
2024-07-23, 06:42
Medlem
Airwave92s avatar
Ja lter som du kommer snea
Citera
2024-07-23, 13:37
Medlem
drstranges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Tar du nn medecin mot psykoser fr i s fall KAN du inte trippa

Ja ter bla maxdos Haldol och maxdos seroqel
Citera
2024-07-23, 13:53
Medlem
Citat:

Du borde ta ett uppehll frst, ett lngre sdant s att kroppen fr terhmta sig. Psyket stabiliseras osv.
Skjutet ifrn hften, lt sga ett minimum p ett r, helst lngre.

Ls p om psykedeliska frst s att du r vl frberedd och att det r planerat. Kunskap r bra om man blir rdd och nervs.
Citera
2024-07-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ja ter bla maxdos Haldol och maxdos seroqel
D kan du ta 10 kilo svamp mm utan att hamna dr du vill😓
Citera
2024-08-14, 01:51
Medlem
Citat:

Ett vrak psykiskt? Du svarar sjlv p din frga!
Du har alltid velat testa,
E. Har diagnoser, ftt psykoser, sjlvmedicinerat tjack, benzo och annat!

Det r ju s att allt man bedvat sej med fr att trycka undan diverse knslor, mende, m.m r ju egentligen enbart tillflykt, ett stt att verleva!
Hrt att hra men det r s att har man problem, trauman, dligt mende , dligt psyke beror det p att man att man inte bearbetat det! Av olika anledningar absolut och r man inte klar med sej sjlv , accepterat, frsttt och frltit fr sej sjlv r detta terkommande!

Grejen med psykadeliskt r ju att det r en port rakt in till det undermedvetna i dej som r sparat i din hjrna! Det sllas bort i ett filter men finns alltid kvar och det r snt som frmodligen du kmpat med i ditt liv

Och att dva med olika preparat lser fr stunden, men det du trycker ner byggs p och frr eller senare kommer allt till en och d r psyket i botten
Vi kan aldrig fly oss sjlva, aldrig!

Jag tycker absolut inte du ska rra psykadelsikt, att det r en dunder grej och lser allas problem r fel!

Du ska mtt allt innan! Fr nr du vl gr det ppnar du det filtret och allt kommer, i alla mjliga former och kommer lyfta det DU rds ver p ett stt som du inte kan frutse! Och d kommer paniken , ngest, allt det du mr skit av annars i en kraft du inte hinner stoppa! Och ju mer du kmpar emot desto vrre blir det!

Man ska gra detta som en inre resa och frst att du r enbart med passagerare i ditt liv och det kommer du ser ur perspektiv, och det r bara att acceptera att det r okej, det r okej att det har hnt, att se dd och tragedier i det r vanligt och okej fr det r en del av livet! Och det r just det man mste behver se, frst och vrdera fr allt hemskt r ngot du har anvndning fr i livet!

Alla har sina ryggsckar, alla har sina vgar att g! Man ska inte testa fr att man vill nr man r ostabil!

Du har en vg att g fr din skull, fr ditt liv!
Brja i rtt nde!
Gr det fr dej!
Citera
2024-08-14, 01:54
Medlem
Att tnka att det kanske blir negativt pga olika saker ! Dr har du frsta rd flaggen p att det blir s!

Du ska inte frvnta dej ngot, du fr den upplevelsen du fr av en anledning och det du r rdd fr kommer 100% upp i full kraft!

Och hanterar du inte det ja s r frdigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in