2024-07-26, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vad är namnet

L3yla
Citera
2024-07-26, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Stämmer ej för polisen kom hem till mamma och visade henne väskan och bankomat kortet som låg längre bort. Annars hade de inte kunnat identifierat henne samma dag.
Man ska inte tro på allt som står på nyheterna.

Är mamman ok med det du skriver här?
Citera
2024-07-26, 00:16
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Finns mgm 2 också på Emlias sida? Hittade en med ett namn som börjar på L.

Menar du kontot som hävdar att hon var placerad i Hässleholm med Emilia och Malak?
Citera
2024-07-26, 00:17
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citerat från Expressen:

Hon förklarar att det inte spelar någon roll vem som mördat Emilia och vilket straff förövaren får.

– Jag bryr mig inte jättemycket om vem som gjort det eller vilket straff de får för Emilia är ju redan borta. Med en dotter som tittar på mig uppifrån kan jag ju inte gå omkring och straffa de här människorna. För då hade ju Emilia skämts över mig, säger Anna Sjöberg.

– Och det vill ju inte jag. Jag vill fortsätta att vara den starka mamman som hon ser upp till, säger hon.

Ok visst det är ju jättebra att vara snäll och förlåtande men det måste ju finnas vissa gränser.
Citera
2024-07-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Så himla mycket fokus på bo

Kan vi vända blicken mot gm nu?

13 åringen börjar alltså på M
Och 15 åringen på L

Vad heter dem? Var de verkligen bara 2 st? Finns det något på deras sociala medier? Har de begått brott tidigare? Finns det ingen här i tråden som vet vilka dem är irl. ?

Titta här:
https://www.tiktok.com/@emilia.kalda...56948413435169
https://www.tiktok.com/@emilia.kalda...51864928095521
Citera
2024-07-26, 00:19
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
L3yla

Så L*yla och Melak/Malak........

e
Citera
2024-07-26, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Jag bara undrar, vad lägger till grund för och familjehems placera en 5 åring? Låter fullkomligt tokigt i mina öron.

Allvarliga missförhållanden i hemmiljön som man bedömer skadar barnets utveckling.

Bara å börja gissa. Knark, fester, alkohol, misshandel, psykisk ohälsa. Vem vet. Men hade mamman bedömts som en bra förälder hade barn och familj-enheten gjort allt för att hon skulle få stanna hos mamman. Troligtvis lider mamman sedan länge av psykisk ohälsa med tanke på hennes konstiga kommentarer till media. Stackars tjej hade förmodligen ingen chans från början.
Citera
2024-07-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmonroe
Vet ej. Men mormorn är född o uppväxt i Malmö. De bodde på Cronmans väg i en lgh. Mormors föräldrar helsvenska, yrken var chaufför o städerska. Mormorns mor f 1939 dog bara 40 år gammal 1979. Mormorns far f 1930 dog 2002 i Snårestad. Mormorn hade/har en bror f 1961. Han lever och bor idag i Snårestad. Och jag kan inte hitta att mormorn har avlidit. Finns två st i Sverige med det födelsedatumet och namnet. Mest troligt är att det är en kvinna i Ystad. Men hade Emilias mamma varit gift och fått annat efternamn. Hon hade inte det efternamnet från början…

Varit gift men en man som heter samma efternamn. De har ett gemensamt barn tillsammans en pojke.
Citera
2024-07-26, 00:25
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Titta här:
https://www.tiktok.com/@emilia.kalda...56948413435169
https://www.tiktok.com/@emilia.kalda...51864928095521

Är det L som är den anhållna 15-åringen?
Citera
2024-07-26, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Sjukt fall. Två tjejer som knappt börjat högstadiet binder fast en flicka i jämnåldern med silvertejp i ett industriområde och hallalslaktar henne.

Har inte läst hela tråden men måste ju handla om avundsjuka och en kille. Fruntimmer stora som små är livsfarliga när de blir avundsjuka
Citera
2024-07-26, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Bilden på morsan säger allt.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...-beratta-allt/

Det här var ju bara plågsamt att läsa. "Jag vill fortsätta att vara den starka mamma som Emilia såg upp till."

Varför i hela helvetet fick hon ens vara hemma hos mamman i två veckor mellan planerade familjehem? Så jävla tragiskt alltihopa.

Ps: OT men man börjar ju kraftigt fundera över vad Tollarp är för bygd egentligen.
Senast redigerad av trazdockans 2024-07-26 kl. 00:43.
Citera
2024-07-26, 00:29
Medlem
Kommer de här små parasiterna få vad de förtjänar, eller klarar de sig för att de är unga och har fitta? En manlig hade blivit misshandlad på första instans efter häktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in