Citat:
Ursprungligen postat av
milla200
Men 200 sidor som bara handlar om BO och hennes mamma är väl lite att ta i tycker jag.
Visst hennes bakgrund gör ju att hon lärt känna dessa personer.
Men det hade varit mer intressant att få veta mer om de 3 mgm och deras familjer och hur de kunde gå så långt som att kidnappa och tortera henne till döds. Vad jag vet vet vi bara ett namn. Men jag gissar att den andra är hennes lillasyster och sen 1 till.
Håller med! Men, när vi som anser att BO och hennes mammas bakgrund är av intresse och viktigt för fallet, hela tiden måste försvara detta så blir det såklart en massa upprepningar av redan framförda tankar, idéer och åsikter. Tror faktiskt det nu på slutet är mer inlägg där vi som intresserat oss för BO och hennes mamma ifrågasätts. Om dessa inte gjorde (vilket iofs. är deras fulla rätt, men vi känner till mångens inställning nu, sååå) det så skulle det bli mer flyt i tråden. När det dessutom är hart när omöjligt att få fram info kring MGMs då dessa är minderåriga och därmed belagda med sekretess, då blir det ofta att trådar hamnar i "repeat-mode".
Jag diskuterar mer än gärna MGMs - vem har något att förtälja om dessa? Någon? Kom igen nu, någon? Nehej, förstod väl det...