Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
13 och 15
TT är emili*.k*ld*r*s
* -a
Med punkt mellan namnen.
Tycker hon med kniven även har en röst som "låter" yngre. Även sättet hon pratar på.
Låter mer som en hetsig 13-åring än en 15 åring.
13-åringen har även en NPF-diagnos och går på mediciner (om de är för diagnosen eller annat framgår ej).
Hon (Rafaella) ser helt drogad ut på vissa videor.
Utskrivning av adhd-mediciner hejvilt till barn är jag starkt emot. Delvis pga att jag blivit väldigt dålig själv under medicinering och ser allvarligt som vuxen att vi omdömeslöst sätter barn på mediciner när de inte kan uttrycka sig rörande svårigheter som kan uppkomma eller biverkningar) men även för att på psykopatiska drag, vilket en del barn som medicineras har då det faller inom adhd om det upptäcks (vi diagnostiserar inte psykopati utan enbart adhd och antisocial personlighetsstörning) och därmed kan vissa faktiskt bli farliga. Givetvis kan icke-psykopatiska barn och unga också bli farliga då det inte är harmlösa mediciner och allvarlighetsgraden variera rörande biverkningarna.
När det gäller utseendet så är det hennes arm man ser då den ser likadan ut som i en annan video.
Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
MGM2 har ett liv präglat av bråk/misshandel, och där hon själv också blivit misshandlad osv.
Om du tittat på MGM1's TT så tycker jag att hon ser ut att vara den "hultigaste" av dem.
rs975_
Min bedömning var narcissism, antisocial störning och i det avund och svartsjuka. Jag kände enbart iskyla av att se videon.
Kollade på den här och min bedömning är korrekt. Jag är glad att jag iallafall raderade det mycket elaka inlägg jag skrev av ren insikt till vad som drivit henne. Jag kan ha rätt om bägge flickorna. Skulle iofs inte vara första gången. Ironiskt då jag irl skulle manipuleras av vilken dåre som helst som ger ett mjukt intryck vilken dag som helst i veckan.
Motivbild 1.
https://vm.tiktok.com/ZGe7ynt6m/
I den åldern börjar barns tänkande kring dem själva, omvärlden och hur de bör förhålla sig till den. Ändå rättfärdigar ett barn ingenting. Störningen har snarare pågått i en del år nu.
Med det sagt länkar jag endast för att man kan se hur inrotad det här hatet är. Du måste lida, känna smärta innan det slår över till hat. De tillstånden är inte i samma rumstid. Den där lilla flickan finns inte längre som man ser i videon.
Hjälp mig säger hon...
Sedan det med att någon sköt ihjäl hennes morfar utanför hans port. Skäl till att omhänderta henne vid födseln fanns nog. Mamman som skriver ett iskallt Ok, som respons när dottern skriver kärleksmeddelande. Det är om något en indikation på en störd förälder med narcissistiska drag om vi hoppar över att hon är överviktig och oklädsamt klädd i adidasbyxor och ser ut som en härjad socialbidragstagare (jag går själv jämt hemma i mjukisbyxor och ser ovårdad ut i mitt hem så man kan skippa att bli kränkt å andras vägnar).