Citat:
Ursprungligen postat av
CristinaW
Men söta klena svenskar (eller vad ni är) visar upp sin skinande glittrande sida som vanligt. "Alla är offer." JAG VILL KRÄKAS när jag ser människor skriva såhär. Det är två tjejer som nyligen torterat och förnedrat och dödat en annan oskyldig flicka!!!!! Är ni helt efterblivna? DOM ÄR INGA OFFER!!!!! EMILIA är offret här. Det här är ju anledningen till varför Sverige ser ut som det gör. Öppna era hjärtan lite mer era mesproppar. Dom ska straffas, och det är HÅRT! Det är många barn och ungdomar som haft det svårt i sina liv men inte fan gör man såhär för det! Skämmas borde ni göra!!!!
Tycker ni lika synd om alla gängkriminella också??? Du vet, dom har inte haft det lätt... stackrarna.
Vilka sjuka människor det finns detta landet. Tragiskt.
Vet lnte om detta va delvis riktat till min kommentar, men jag har iaf aldrig någonsin försvarat detta Fruktansvärda ONDA Bestialiska Brottet! Och det är självklart VEM som är Brottsoffer här och vilka som är GM!!
Jag har nog aldrig blivit så illa berörd av ett fall som detta, någonsin! Och tyckt så synd om BO som just i det här fallet och BO' s Mamma! Har blivit Chockad och otroligt ledsen alla dessa dagar, sen man fick veta, och allt mer som kommit fram, är fortfarande väldigt ledsen över detta!!😭
Du kan inte tillskriva andra skribenter här och anklaga dom för åsikter de inte har eller känner något de inte känner! Riktigt fult!
Att vilja förstå bakomliggande mekanismer och faktorer betyder INTE att man ser dessa som "offer" eller friger dom ansvaret för sina Onda brott, övergrepp och handlingar!
Inte heller blir dessa ONDA övergrepp, Tortyr
och MORD mindre ONDA för det!! 😭
Det är ändå obegripligt och går ALDRIG att försvara, oavsett!
Lär dig skillnaden på att "vilja förstå" ändå till viss del, faktorer som kan ha inverkat, bakomliggande och motiv och att "vilja försvara" GM och ONDSKA!
För det är en otroligt väsentligt skillnad!