2024-08-05, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Pacc
Vet någon ifall GM föräldrar har gått ut och bett om ursäkt på facebook eller något liknande?

Fast varför ska de göra det? Det är ju inte de som har gjort något.
Citera
2024-08-05, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Fast varför ska de göra det? Det är ju inte de som har gjort något.
Nej men är man förälder till barn som har begått ett sånt här kallblodigt brott så skulle nog vem som helst gått ut och bett om ursäkt om deras barn handling självklart. Deras föräldrar är nog i stor skam och mår inte bra kan jag verkligen tippa på
Citera
2024-08-05, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Pacc
Nej men är man förälder till barn som har begått ett sånt här kallblodigt brott så skulle nog vem som helst gått ut och bett om ursäkt om deras barn handling självklart. Deras föräldrar är nog i stor skam och mår inte bra kan jag verkligen tippa på

Kan tänka mig att det absolut sista man vill som en förälder som precis förlorat sitt barn är att GMs föräldrar ska höra av sig eller ”gråta ut” o be om ursäkt offentligt. Dom bär ett stort ansvar för att det ens kunde hända så dom gör nog bäst i att hålla sig undan.
Citera
2024-08-05, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Kan tänka mig att det absolut sista man vill som en förälder som precis förlorat sitt barn är att GMs föräldrar ska höra av sig eller ”gråta ut” o be om ursäkt offentligt. Dom bär ett stort ansvar för att det ens kunde hända så dom gör nog bäst i att hålla sig undan.
Ja de sant också men tänkte bara för att jag har sett andra GM föräldrar komma ut och be om ursäkt t.e.x folk som gjort skol attacker osv..
Citera
2024-08-05, 02:17
Medlem
Vet inte om detta är skrivet i tråden. Men E’s mamma har skrivit i kommentarerna på instagram ”2 tagna 6 lösa för planeringen på mordet”.

Så himla sorgligt alltihop..</3
Citera
2024-08-05, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Ungjävlarna verkar ju inte kunna stava eller skriva så en vanlig människa begriper, så det kanske är denna Susso de menar ändå

Soso är tikokkontots ägares smeknamn, smeknamn för S*h*ila

*=o
*=a
Senast redigerad av yoyoshi 2024-08-05 kl. 02:39.
Citera
2024-08-05, 03:03
Avstängd
Citat:
Varför skulle hon vara häktad? Det är bara 1 person häktad o det är MGM2 M. O ingen annan har varit häktad eller ens anhållen kopplat till fallet.
Om folk menar att det är vad som menas med free.
Citera
2024-08-05, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freydis.
En 13-åring som har ADHD förutsätts kunna sköta medicineringen själv. Som vårdnadshavare har du inte den insynen (om inte 13-åringen tillåter dig). Tänker därför att 13-åringen skulle kunna "självmedicinera" ganska mycket innan någon läkare upptäcker det.

Stämmer inte, står klart och tydligt på föreskrifterna på burkarna handhas av VH
Citera
2024-08-05, 03:49
Medlem
Någon som har någon info ang ”M”et på E’s insta? På ett inlägg var det skrivet ”M 2024”. Inlägget var postat 2023. Kan det vara den här pojkvännen de snackas om? Eller står det för MGM2? Flera inlägg där M är skrivet.
Citera
2024-08-05, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Om folk menar att det är vad som menas med free.

Eller Free från misstanke.
MGM3 är inte häktad i fallet o har inte heller varit. Om det nu är Rs mamma som ni spekulerar eller nån annan så är personen endast misstänkt för brott o på fri fot.
Citera
2024-08-05, 04:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Ja, då blir det lite logiskt iaf när hon nämns tillsammans med MGM1 och MGM2 och ska frias.

Citat:
Eller Free från misstanke.
MGM3 är inte häktad i fallet o har inte heller varit. Om det nu är Rs mamma som ni spekulerar eller nån annan så är personen endast misstänkt för brott o på fri fot.
Det var det inlägget och de användarna jag menade mitt med att hennes bild uppdaterades för några dagar sedan

Med tanke på hennes Jesusbilder så känner hon antingen identifikation med Jesus eller att hans stöd redan är hos henne.

Dottern är inte direkt oskyldig och mamman läser in en högre makt i det hela.
Citera
2024-08-05, 04:59
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
De sa något i stil med "ska vi klä av henne" i filmen. Men om det verkligen skedde vet man inte. Faktum är att trots alla dessa inlägg så är det som du säger, mest brus. Vi vet väldigt lite och mycket är spekulationer.

Nej, Emilia frågade dem ”ska ni klä av mig här eller?” när de slet av hennes byxor varpå personen som höll kameran svarade ”jag vet inte ska vi?”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in