2024-08-15, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Mycket möjligt.
Jag tror också att de bara var de två där.
Men det har varit minst 3 i tråden som tidigare skrivit att de sett en svart sko med vit sula, uppe i högra hörnet på ett av de första klippen.
(Har inte själv kunnat urskilja en sko).
..

Angående sko - när filmen på 40 sek laddades upp först var det så dålig kvalitet att det kunde se ut som ev en svart sko med vit sula som fladdrade förbi. Det var dock inte så såg man när filmerna kom upp i HD.
Citera
2024-08-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Tack för svar
Vad är familjebakrunden i R familj?
Är det bra föräldrar eller är hon också omhändertagen som barn?

Här är några inlägg som handlar om Rs pappa.

(FB) Flicka mördad, tre är misstänkta för inblandning i mordet, Landskrona (2024-07-23)

(FB) Flicka mördad, tre är misstänkta för inblandning i mordet, Landskrona (2024-07-23)

Citera
2024-08-15, 22:48
Medlem
Satt och scrollade lite på tt på Emilias konto under videon där hon dansar med Malek. I kommentarerna fastnade jag för en kommentar som 261brushan (E1if🩸🇹🇷&#127183 skrev för en dag sedan.
Det gjorde mig lite förbryllad. Hur kan hen ha kontakt med MGM? Har lagt in kommentarerna här nedan. Det betyder kanske inget alls.

Hen skriver-Dom två befinner sig nära mig de är de
En annan användare skriver- Förstår inte
Hen skriver-Asså den här malek o raffe dom som döda henne dom är nära mig
Annan användare-Den ena är ju häktad i Helsingborg med fulla restriktioner och den andra omhändertagen om Soc. Så du kan inte vara nära de fysiskt nu iallafall
Annan användare- Nej det kan du inte. Hon har 0 besök, 0 kontakt och 0 insikt på vad som händer utanför hennes 4 väggar.
Hen skriver-Ja kan jag e 18
Citera
2024-08-15, 22:53
Medlem
Citat:
Mycket möjligt.
Jag tror också att de bara var de två där.
Men det har varit minst 3 i tråden som tidigare skrivit att de sett en svart sko med vit sula, uppe i högra hörnet på ett av de första klippen.
(Har inte själv kunnat urskilja en sko).

Så vem vet.. speciellt när nu en person som säger att den har ett 5:e klipp med mordet.
Där personen sa att det var en kille som sa något i klippet.

Men det kan ju vara om de streamade live och det man hör är från de på andra sidan skärmen..

Då kommer en ny följdfråga.
Om det var en kille som såg det live.. Vem är han? Verkade inte som det var en kille med i mördar-chatten.
Och det enda namnet som ej var en killes var initialerna R.R - vilket kanske kan vara M's ex @bdi. Som kallar sig roddyricch488.
Eller G@kon kanske..

Jag tror du kan ha rätt angående RR , M´s ex. Tror dessutom att dom spelade coola för en grabb mer än nån annan tjej.

Har för mig att nån skrivit att E hade en kille, åtminstone inte allt för länge sedan. Vem är den killen tro? Kan han tänkas veta nåt?
Citera
2024-08-15, 22:56
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Fastnade för en sak G@kon sa till en av våra forna medlemmar som jag inte helt har släppt ännu.

I hela diskussionen G som lades upp så sa han bl.a detta:

Gakon: ska jag vara ärlig med dig bror, jag ehm,
det var inte meningen och knivhugga henne.

Hela det inlägget var ett citerat från ett inspelat samtal.

Och nu när det börjat spekuleras om det fanns en kille där som någon påstod sa Aboow i sista klippet av mordet, fick mig att tänka tillbaka på det jag läst om G@kons samtal.

Är det fler som läst hela samtalet med G@kon som också fått frågor efter det?
Att det samtalet ens skett är ytterst tveksamt. Antagligen klokt att inte snurra ner sig i det.
Citera
2024-08-15, 23:00
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Jag har nu lyssnat på dessa fyra filmerna som finns tillgängliga.
Jag har använt hörlurar med program som kan filtrera bakgrundsljud som det "Schh" ljuden.
Många gånger

Så nu undrar jag verkligen om den där 13-åringen är verkligen 13 år gammal.

Med tanke på hennes väldigt dåliga svenska och dåligt ordförråd.
Tonläge, röst, tonfall och läget vid olika händelser.

Här hon född i Sverige?

Jag tror inte att hon är 13 år gammal!!

Jämför med fallet med Luna...
(FB) Morö backe, Skellefteå: 9-åriga Luna utsatt för våldtäkt och mordförsök (2022-07-07)
13-åringen är född i Sverige men hon talar skånsk ortenslang. 15-åringen har varit så pass länge här att hennes språk, den vi också hör tala mest, också är helt normalt för den kategorin tonåringar. Tyvärr kanske man ska säga, men det sa väl redan Sokrates.
Citera
2024-08-15, 23:03
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.dosering
Om någon enda verkligen vill följa något som helst logiskt resonemang i denna sjuka och minst sagt förvirrande tråd, då följer ni MagicaDHex. Hen kan också ha fel såklart i sina spekulationer men jag tror ”häxan” är närmare sanningen än någon annan i denna tråd. Analys utifrån fakta som faktiskt framkommit.
Snart vet vi.
Det tror inte jag och ganska få egentligen. Även om hon visat sig vara villig att gå ett steg extra för att "bevisa" att hon har rätt och skriver extremt mycket hela tiden. Besatt är hon förvisso.
Citera
2024-08-16, 00:16
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellster777
Angående sko - när filmen på 40 sek laddades upp först var det så dålig kvalitet att det kunde se ut som ev en svart sko med vit sula som fladdrade förbi. Det var dock inte så såg man när filmerna kom upp i HD.

Ah ok, tack för att du klargjorde det
Då är det troligen bara de två som det pratats om från start som var på plats.
Citera
2024-08-16, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Här är några inlägg som handlar om Rs pappa.

Tack🙏 Vad har pappan för nationalitet
Mammans fb hittade jag
Vad har hon för nationalitet?

Hon är tydligen religös för hon har lagt ut mycket sånt
Hon skriver ingenting om sina barn
om jag minns rätt så var det R lillebror som var utvecklingsstörd och som är död
så hemskt för en familj😥
men vad jag såg på ett inlägg här så har hon flera småsyskon
så föräldrarna kanske lever tillsammans trots att mannen suttit/sitter i fängelse
Senast redigerad av Anedin 2024-08-16 kl. 00:26.
Citera
2024-08-16, 00:22
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det tror inte jag och ganska få egentligen. Även om hon visat sig vara villig att gå ett steg extra för att "bevisa" att hon har rätt och skriver extremt mycket hela tiden. Besatt är hon förvisso.

Vad är det du antyder?

Och tror du på allvar att jag bryr mig om vad du, eller ditt lilla gäng av "polare" anser om mig och eller hur jag fördriver min tid?

Lite charmigt att någon kan störa er så pass, att ni har svårt att låta bli att lägga små pikar i era kommentarer kors och tvärs.
Manligt, keep it up 👌🏼😁
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-16 kl. 01:20.
Citera
2024-08-16, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DremQen
Som sagt jag kommer inte skicka till någon men ja de låter som att en kille också är där om troligen är de han som filmar

Är du rädd för att nåt ska hända dig för att du ska dela filmen el ljuger du? Vi är många här som endast är ute efter att analysera filmen för att se fler bevis och detaljer och inte såna som vill gotta oss och sprida den vidare.
Hade du kunnat ta screenshots av den och skicka till mig el nån av de andra seriösa här I tråden så vi kan analysera och kolla efter detaljer?
Citera
2024-08-16, 00:29
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Att det samtalet ens skett är ytterst tveksamt. Antagligen klokt att inte snurra ner sig i det.

Det är din åsikt, jag håller inte med dig.
Dels pga de nya klippen som tillfördes i tråden, och dels pga informationen kring samtalet med G@kon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in