2024-08-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAH
Ja hon är mamman.
Tack för svar
Vad är familjebakrunden i R familj?
Är det bra föräldrar eller är hon också omhändertagen som barn?
Citera
2024-08-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Uhmmm… ungdom på SIS född -04, du menar en 20åring?

Ja du kan vara på SIS upp till 21 år
Citera
2024-08-15, 18:03
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klemburg
Är det sant? Hur vet du detta? Klippen på tiktok visar att hon är på SIS före och efter. Hade hon permis ? ( om man nu kan ha det på SIS).

Vill också tillägga att när G@kon skrev free R och Free M så var det Soso själv som skrev free Soso på hans kommentar. Vad de nu ska betyda. Hon är bra mysko hon!

Bevisligen kan man ha permission från SIS inget underligt med de.
Jo hon var hemma i Göteborg, ja eller skulle vara där iallafall.
Citera
2024-08-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Jäklar i min lilla låda!
Soso kan visst ha deltagit i gruppchatten & sett vad som hände i klippen som skickades.
Hon var inte på SIS hemmet då mordet skedde & hade fri tillgång till sin mobil.

Hur vet du det? Jag såg att hon visst var på SIS och sa att hon har 6-7 månader kvar trodde hon.
Citera
2024-08-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Tack för svar
Vad är familjebakrunden i R familj?
Är det bra föräldrar eller är hon också omhändertagen som barn?

Riktigt dåliga föräldrar - sök LVU i tråden
Citera
2024-08-15, 19:26
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Hmm tror nästan han har skrivit på flera inlägg då, Har inte sett den versionen själv.
Minns att "folk" undrade hur han kunde skriva så när de just mördat nån och han svarade nåt i stil med, dom är mina småsystrar. Minns du om du såg nåt sånt på den versionen du såg?

Tror det med.
Nej jag minns inte att jag läste något med småsystrar bland de kommentarerna faktiskt.
Utan att Soso svarade Free A
Citera
2024-08-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Tack men tyvärr är jag inte ansluten till Tik tok

Är det dessa två tjejerna på TikTok som är mördarna ?
Citera
2024-08-15, 19:38
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Jag har läst den. tror dock han menar att kniven stack E för att hon rörde på sig när de hade kniven mot hennes hals. Tror att de bara var R och M på plats men vem vet...?

Har också tänkt på om det är E´s mobil (på klippen) de låst upp och kollar igenom. Många frågor blir det.

Mycket möjligt.
Jag tror också att de bara var de två där.
Men det har varit minst 3 i tråden som tidigare skrivit att de sett en svart sko med vit sula, uppe i högra hörnet på ett av de första klippen.
(Har inte själv kunnat urskilja en sko).

Så vem vet.. speciellt när nu en person som säger att den har ett 5:e klipp med mordet.
Där personen sa att det var en kille som sa något i klippet.

Men det kan ju vara om de streamade live och det man hör är från de på andra sidan skärmen..

Då kommer en ny följdfråga.
Om det var en kille som såg det live.. Vem är han? Verkade inte som det var en kille med i mördar-chatten.
Och det enda namnet som ej var en killes var initialerna R.R - vilket kanske kan vara M's ex @bdi. Som kallar sig roddyricch488.
Eller G@kon kanske..
Citera
2024-08-15, 19:44
Medlem
Varför var hon omhändertagen under uppväxten?
Citera
2024-08-15, 20:10
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Det här intressant, kanske som du skriver, OT i tråden här. Men handlar ju ändå om lite bakgrund till det tragiska inträffade.

Som du också skriver, tar ju Socialtjänsten sina beslut, utifrån insamlad information man fått från samtliga övriga i ett ärende? Och måste ta hänsyn till all insamlad fakta man fått?

Det är lätt då, att i slutändan skuldbelägga ” den slutgiltiga aktören” ( Socialtjänsten), som får bära ” hundhuvudet” för de beslut som tagits i ett ärende.

Kanske var man inte ens enig i en planering, många gånger? Men tvingad att jämka?

Så exakt, kommer det nog att vara.

Man lär ” lasta paj” på varandra i Rättsalen.

Med många Vittnen Kallade. Somliga, kommer ej.

Lär nog bli en utdragen Historia.
Citera
2024-08-15, 21:12
Medlem
i.doserings avatar
Om någon enda verkligen vill följa något som helst logiskt resonemang i denna sjuka och minst sagt förvirrande tråd, då följer ni MagicaDHex. Hen kan också ha fel såklart i sina spekulationer men jag tror ”häxan” är närmare sanningen än någon annan i denna tråd. Analys utifrån fakta som faktiskt framkommit.
Snart vet vi.

Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Mycket möjligt.
Jag tror också att de bara var de två där.
Men det har varit minst 3 i tråden som tidigare skrivit att de sett en svart sko med vit sula, uppe i högra hörnet på ett av de första klippen.
(Har inte själv kunnat urskilja en sko).

Så vem vet.. speciellt när nu en person som säger att den har ett 5:e klipp med mordet.
Där personen sa att det var en kille som sa något i klippet.

Men det kan ju vara om de streamade live och det man hör är från de på andra sidan skärmen..

Då kommer en ny följdfråga.
Om det var en kille som såg det live.. Vem är han? Verkade inte som det var en kille med i mördar-chatten.
Och det enda namnet som ej var en killes var initialerna R.R - vilket kanske kan vara M's ex @bdi. Som kallar sig roddyricch488.
Eller G@kon kanske..
Citera
2024-08-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred85
Är det dessa två tjejerna på TikTok som är mördarna ?

Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in