Citat:
Ursprungligen postat av
Klemburg
Jaha gott folk! Nya tider i sverige idag!
Nu har en 15åring och en 16åring dömts till 10år (för anstiftan) och 12 år respektive för mordförsök på sju personer och mord på tre personer!
Så oavsett vad M´s psykiska utredning visar kommer damen få sitta!
Jag har en stark känsla av att tjockis-M kommer få fängelse istället för SIS. Det här brottet är ännu värre än det du nämner. Det finns utrymme i lagen för det nu och om inte nu, när annars? Det här är det vidrigaste brottet som begåtts nu av tonåringar.
Sedan måste jag säga att jag är så äcklad av de här små barnfetma-gorillornas avundsjuka på E. Det är
solklart rasande avundsjuka och inget annat. ”Hon kallade mig hora en gång”, , eh, sådär uttrycker sig sånadär misslyckade gatubarn hela tiden, var och varannan dag, de hade lika gärna kunna haft som svepskäl att E varit ”snobbig”, ”tittat snett” eller råkat trampa på någons tå i korridoren.
Det enda skälet är att de där blåsta narcissisterna bara har en sak i huvudet och det är utseende och killar, och de ser ut små två tjockisar med stora magar och ansikten som är väldigt långt från ungas Kardashian-skönhetsideal. Bägge ser ut som Shrek i ansiktet och runt magen. De sålde sig till gamla gubbar.
E däremot har en kropp som utseendefixerade tjejer opererar sig 15 ggr för att få. Helt naturligt. Och så var hon rolig och charmig och snäll, istället för helt vidrig på insidan.
Jag säger bara en sak, skydda barn och tonåringar som är vackra och har charmiga personligheter. Det finns en massa Shrek-psykopater därute.