Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-26, 16:21
  #1
Bannlyst
Jag kom precis över det senaste numret av Icakuriren, 2024-07-26. Jag har inte läst Icakuriren på många år. Icakuriren utger sig för att vara: "Sveriges mest älskade veckotidning". Kan det verkligen stämma i dagens läge, då det ganska grovt kriminella ICA får mer och mer mindre smickrande publicitetet? Vad baserar Icakuriren det uttalandet på?

Och så till huvudfrågan: är Icakuriren något att läsa 2024? Jag tror inte ens att jag tyckte att den var bra förr i tiden och fysisk media har gått utför de senaste åren.
Citera
2024-07-26, 16:51
  #2
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon911
Jag kom precis över det senaste numret av Icakuriren, 2024-07-26. Jag har inte läst Icakuriren på många år. Icakuriren utger sig för att vara: "Sveriges mest älskade veckotidning". Kan det verkligen stämma i dagens läge, då det ganska grovt kriminella ICA får mer och mer mindre smickrande publicitetet? Vad baserar Icakuriren det uttalandet på?

Och så till huvudfrågan: är Icakuriren något att läsa 2024? Jag tror inte ens att jag tyckte att den var bra förr i tiden och fysisk media har gått utför de senaste åren.
Jag tror att de som läser Icakuriren är immuna mot saker som händer ICA. För typ 10 år sedan tyckte jag att den kunde vara lite underhållande med sin antiksidor mm. Det fetade idag, bara för att man är störst bland veckotidningarna så betyder det inte att man är särskilt stor längre. Kan knapp komma ihåg när jag köpte en fysisk tidning senast.
Citera
2024-07-26, 16:52
  #3
Medlem
Ica-Kuriren har inget med Ica att göra, den såldes av ICA-gruppen 2014, men fortsätter med samma namn.

Är du intresserad av lite korsord, recept, pyssel, trädgårdstips och lite kändisskvaller, så är den säkert toppenläsning
Citera
2024-07-26, 20:08
  #4
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon911
Kan det verkligen stämma i dagens läge, då det ganska grovt kriminella ICA får mer och mer mindre smickrande publicitetet? Vad baserar Icakuriren det uttalandet på?
”Grovt kriminella ICA”. Vad menar du?

Tidningen är gjord för en viss målgrupp och de gillar den. Påståendet kommer från en marknadsundersökning.
Citera
2024-07-27, 10:41
  #5
Medlem
ICA-muppens avatar
För mig är det korsordet jag vill åt.
Citera
2024-07-27, 10:55
  #6
Medlem
eltonkebabs avatar
Var ett tag sedan jag läste den, men ICA-kuriren är definitivt bättre än Coop-tidningen.
Citera
2024-07-27, 15:34
  #7
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon911
Jag kom precis över det senaste numret av Icakuriren, 2024-07-26. Jag har inte läst Icakuriren på många år. Icakuriren utger sig för att vara: "Sveriges mest älskade veckotidning". Kan det verkligen stämma i dagens läge, då det ganska grovt kriminella ICA får mer och mer mindre smickrande publicitetet? Vad baserar Icakuriren det uttalandet på?

Och så till huvudfrågan: är Icakuriren något att läsa 2024? Jag tror inte ens att jag tyckte att den var bra förr i tiden och fysisk media har gått utför de senaste åren.

Så DU sitter med ett fysiskt exemplar av en tidning och frågar OSS om det är nån mening att läsa den?

Idiot, berätta istället för oss andra vad som står i blaskan. Vi har väl för fan ingen aning om vad som står där! Än mindre om det är nån mening att läsa skiten. Jag tror inte jag sett en ICA-kuriren sen 80-talet. Och inte ens då läste jag den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in