Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-27, 03:57
  #1
Medlem
Cokeers avatar
För mig är det roligt att använda droger som till exempel svamp och LSD. De får mig att må väldigt bra (chock). Saken är om jag tar 150 ug syra så mår jag bra i nästan två veckor. Jag röker också ett par cigg i veckan. Vad kan de största konsekvenserna av detta bli?

Jag lever lyckligast på detta vis. Men om det finns stora konsekvenser kommer jag att sluta.
Citera
2024-07-27, 06:51
  #2
Medlem
Fuckwindowss avatar
Inget så länge du fortsätter när du mår bra.
Citera
2024-07-27, 07:12
  #3
Avstängd
Ulf-Knulldells avatar
Rent fysiskt så kommer tripparna inte påverka dig alls, men underskatta inte syran bara!

Ciggen är väl sådär..
Citera
2024-07-27, 07:31
  #4
Medlem
Hiraeths avatar
Antagligen finns det en risk att du blir lite väl utsvängd i ditt tänkande och där med utstött av samhället och socialtisolerad?
Sen kan ju även rättsväsendet bestraffa dig ifall du blir påkommen.
__________________
Senast redigerad av Hiraeth 2024-07-27 kl. 08:07.
Citera
2024-07-27, 23:54
  #5
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cokeer
För mig är det roligt att använda droger som till exempel svamp och LSD. De får mig att må väldigt bra (chock). Saken är om jag tar 150 ug syra så mår jag bra i nästan två veckor. Jag röker också ett par cigg i veckan. Vad kan de största konsekvenserna av detta bli?

Jag lever lyckligast på detta vis. Men om det finns stora konsekvenser kommer jag att sluta.

Att någon får reda på det så att du inte får vård om du skulle behöva särskilt medicinskt samt fängelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in