Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-27, 09:39
  #1
Medlem
Benjamin Ruud (18 år) ble funnet død på Horten Kirkegård ca. kl. 09 om morgningen den 15.05.2016, med betydelige skader i hodet og ansiktet. Saken ble aldri oppklart.

Kvelden før hadde han vært på fest på Teknikerhuset i Horten og forlot denne rundt kl. 03. Mellom da og klokkeslettet han ble funnet død vet vi ikke hva som har skjedd, men en nabo til kirkegården forteller at han våknet til flere hjerteskjærende hyl i 05-06 tiden den samme morgningen. Dette ble beskrevet som «dødshyl».

Politiet sier det ikke er mistanke om noe kriminelt, til tross for skadene han ble funnet med, og dødsårsak kunne ikke fastslås. Familien til BR er uenige og mener etterforskningen har vært mangelfull, blant annet har aldri overvåkingskameraene vi vet har vært i nærheten, blitt sett på.

Jeg kjenner til BR og flere av hans venner fordi jeg selv brukte mye tid i Horten, ikke noe mer enn det, men jeg kan si dette var en fyr som var god mot folk rundt seg. Jeg reagerer på at det kun er BRs familie og venner som engasjerer seg i saken, hans mor har skrevet endel på nettsiden www.hennysway.no, men ellers har det vært ekkelt stille fra alle andre kanter.

Vet du noe mer enn dette så skriv gjerne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in