2024-07-28, 01:05
Medlem
SithMasters avatar
Frsta trailern: https://www.youtube.com/watch?v=kYfXhCp2UVY

Star Trek-franchisens frsta tv-film.

https://en.wikipedia.org/wiki/Star_Trek:_Section_31

Vad tror vi om detta projekt? Diskutera p ..
Citera
2024-07-28, 01:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Frsta gngen ngonsin man sett ngot som ska frestlla Star Trek och fan var det inte det lilla minsta! Trodde frst det var en parodi. Det knns ju inte ens som Star Trek.

Discovery om n usel hade ju nd lite Star Trek feeling. Denna saknar det helt.
Citera
2024-07-28, 12:02
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Frsta gngen ngonsin man sett ngot som ska frestlla Star Trek och fan var det inte det lilla minsta! Trodde frst det var en parodi. Det knns ju inte ens som Star Trek.

Discovery om n usel hade ju nd lite Star Trek feeling. Denna saknar det helt.

Filmen bygger vidare p Star Trek: Discovery som introducerade Emperor / Philippa Georgiou i Mirror Verse (och som sedan var med i flera ssonger). Detta knns mer som Star Trek n de sista ssongerna av Discovery.
Citera
2024-07-28, 15:48
Medlem
Tnkte p starwars mer n startrek. Dom kommer nog lra sig att slnga in massor av random kndisar inte kan rdda en dlig serie. Dom drog ett par startek ord och jag skymtade en cameo frn NG men annars s var det vldigt lg startrek knsla verlag.

Lste wikin och insg att en av skdespelarna ven r producent och det kommer troligen g t helvete fr att: "Yeoh made the suggestion because she loved playing the character, and because she wanted to be a role model for young Asian women."

Ytligare en serie dr alla kvinnor r ofelbara gudar medan mn inte bidrar till ngot. = instant fail.
Senast redigerad av kapsylen1 2024-07-28 kl. 15:53.
Citera
2024-12-08, 16:42
Medlem
diseuses avatar
Ny trailer:

https://youtu.be/63k1Otp9qtM
Citera
2024-12-08, 17:09
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
Tnkte p starwars mer n startrek. Dom kommer nog lra sig att slnga in massor av random kndisar inte kan rdda en dlig serie. Dom drog ett par startek ord och jag skymtade en cameo frn NG men annars s var det vldigt lg startrek knsla verlag.

Lste wikin och insg att en av skdespelarna ven r producent och det kommer troligen g t helvete fr att: "Yeoh made the suggestion because she loved playing the character, and because she wanted to be a role model for young Asian women."

Ytligare en serie dr alla kvinnor r ofelbara gudar medan mn inte bidrar till ngot. = instant fail.

Standard idiotiskt struntprat a la Flashback.

Inte kan rdda en dlig serie? r serien dlig s r det vl frmodligen positivt att denna tv-film inte pminner om nmnda serie.

Varfr ska det g t helvete fr att: "Yeoh made the suggestion because she loved playing the character, and because she wanted to be a role model for young Asian women." ..?

"Ytligare en serie dr alla kvinnor r ofelbara gudar" .. Vad baserar du dessa idiotier p? Knns mest som small dick energy frn din sida.
Citera
2024-12-08, 18:33
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster

Inte kan rdda en dlig serie? r serien dlig s r det vl frmodligen positivt att denna tv-film inte pminner om nmnda serie.

Varfr ska det g t helvete fr att: "Yeoh made the suggestion because she loved playing the character, and because she wanted to be a role model for young Asian women." ..?

"Ytligare en serie dr alla kvinnor r ofelbara gudar" .. Vad baserar du dessa idiotier p? Knns mest som small dick energy frn din sida.
Det blir vl alltid skit nr de ska gra uppfljare och remakes till frbannelse, och helst sisdr 20-30 r senare?
Varfr frvntar sig ngon ngot annat?
Citera
2024-12-08, 18:52
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Det blir vl alltid skit nr de ska gra uppfljare och remakes till frbannelse, och helst sisdr 20-30 r senare?
Varfr frvntar sig ngon ngot annat?

Dune I & II ..

Schack matt.
Citera
2024-12-08, 23:15
Medlem
Citat:

Du har tydligen bott under en sten de senaste ren om dessa saker inte sger dig ngot? Serier/ filmer brukar inte bli bra nr de som r med mest r intresserade av sina egna agendor.

Finns mngder av olika exempel p detta den senaste tiden. Youtubern: the critical drinker tar upp mycket om just detta.

vet inte riktigt vad min microkuk har med detta att gra?
Citera
2024-12-09, 04:45
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
Du har tydligen bott under en sten de senaste ren om dessa saker inte sger dig ngot? Serier/ filmer brukar inte bli bra nr de som r med mest r intresserade av sina egna agendor.

Finns mngder av olika exempel p detta den senaste tiden. Youtubern: the critical drinker tar upp mycket om just detta.

vet inte riktigt vad min microkuk har med detta att gra?

Allmnt trtt p wt-negativismen p detta underforum bara. Den r lika mycket trend som ngonsin woke varit. Trtt p trttsamt trendriktiga mnniskor som fljer idioter som the critical drinker. Man undrar vad fan det ger er att vara s jvla miserabla.

Bara uttalandet att detta skulle vara en film i vilken alla kvinnor r gudar och alla mn r vrdelsa (kvinnor r fr det frsta gudinnor), vad baserar du denna idioti p? Tittar man p trailern ser man inget sdant.

Du r dessutom fga frvnande s jvla fantasils och dum i huvudet att du kommenterar ett begrepp som du uppenbarligen inte knde till existerade utan att googla det frst.

Small dick energy = att helt utan originalitet upprepa negativism och frstra fr mnniskor som frsker vara optimistiska (som jag). Dvs motsatsen till storkukslugn. (Min definition i denna kontext.)

Ryck upp dig och agera/skriv som en man.
Citera
2024-12-09, 21:21
Medlem
Citat:
Allmnt trtt p wt-negativismen p detta underforum bara. Den r lika mycket trend som ngonsin woke varit. Trtt p trttsamt trendriktiga mnniskor som fljer idioter som the critical drinker. Man undrar vad fan det ger er att vara s jvla miserabla.

Bara uttalandet att detta skulle vara en film i vilken alla kvinnor r gudar och alla mn r vrdelsa (kvinnor r fr det frsta gudinnor), vad baserar du denna idioti p? Tittar man p trailern ser man inget sdant.

Du r dessutom fga frvnande s jvla fantasils och dum i huvudet att du kommenterar ett begrepp som du uppenbarligen inte knde till existerade utan att googla det frst.

Small dick energy = att helt utan originalitet upprepa negativism och frstra fr mnniskor som frsker vara optimistiska (som jag). Dvs motsatsen till storkukslugn. (Min definition i denna kontext.)

Ryck upp dig och agera/skriv som en man.
Jag r mer man n du ngonsin kommer vara trots min minimala kuk. Critical drinker ger ofta ganska valida argument och hur mnga filmer floppar idag och serier enbart hller ett par ssonger sger mig att fakta trumfar din mega kuk.
Citera
2025-01-22, 10:29
Medlem
SithMasters avatar
Premir p fredag p Paramount+ enligt uppgifter p ntet. Hade fr mig att Paramount+ upphrt och istllet blivit SkyShowtime ..?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Paramount%2B

Citat:
Den 5 september 2022 meddelade Paramount att tjnsten kommer ersttas den 20 september 2022 av SkyShowtime, det som en del av partnerskapet mellan Paramount Global och Comcast Sky Group.

Sker jag vidare s fr jag upp att:

https://www.moviezine.se/nyheter/nar...1-till-sverige

Citat:
I USA blir det allts premir p Paramount+. Hr i Sverige brukar deras Star Trek-titlar hamna p SkyShowtime. Men av ngon anledning har man valt att inte slppa Star Trek: Section 31 samtidigt vrlden ver, utan den str nnu och vntar p ett releasedatum.

Knner mest att ska de hlla p och tramsa s hr med franchisen s frtjnar de heller ingen publik. Finns isf andra stt att se detta p (som icke-betalande publik).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in