• 1
  • 2
2024-07-29, 10:19
Medlem
Hej. Jag va clean helt i 12 år, så hamnade jag på sjukhus. Fick morfin, ljög om min vikt å längd för att få ett starkare rus, jag har familj , körkort , sjukersättning, ett fint liv. Jag är 48 år å missbrukad förr i tiden amfetamin sen gick över till heroin å benso. Men som sagt clean 12 år, gjorde tabben att gå me på morfin, på sjukhuset, snälla hjälp, va inte snälla , bara ärliga å respektfulla. Jag tänder av från sub, dag tre, har tre blåa x, å köpt adhd medicin till morgonen, funkar mot ledvärk, tar magnesium å kalium , b vitamin, de tar bort krypningarna på sub för mig. Jag har oftast bara gått på en etta sub , ca 1,6 år. Vill verkligen lyckats. Å vill behålla min familj å va drogfri. Vad ska jag göra. Jag har sparat en etta sub, förstör jag avtändning å börjar om på ruta ett om jag tar den i ca dag 5 ? Behöver råd från folk me erfarenhet mvh👊🏻😎❤️👍🏻
Citera
2024-07-29, 10:26
Medlem
Du vet mycket väl vad du ska göra.
Citera
2024-07-29, 11:23
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Opiater och andra opioider --> Drogrehabilitering
/Moderator
Citera
2024-07-29, 11:35
Medlem
Dr.fisks avatar
Köp hem loperamid/dimor och mer magnesium och bara gör det. Dimoren kommer hjälpa så fruktansvärt mycket mot magen och även mot myrkrypet som magnesiumet.

Sen är det bara hålla ut. Jag är själv på 5:e veckan nu utan tramadol och lyrica, åt båda två under 3 års tid och utan loperamiden hade jag aldrig klarat det.
Den innehåller en stark opioid men som inte går igenom hjärnbarken så du blir inte bäng, men det tar bort i princip det mesta av all fysisk at.
Lycka till!
Citera
2024-07-29, 13:27
Medlem
ruttenfimps avatar
Nej du hamnar inte på ruta ett om du tar ettan. Vet du vad?

Dela ettan till 3-2 doser och ta de en gång om dagen första dagen utan xanor, sen de sista två med xanor för att dryga ut effekten så missbrukar delen blir lite till freds. Du kommer inte bli skön eller så men ja, kommer underlätta iaf.
Citera
2024-08-05, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
Absolut, varit helt clean 6 dar nu, idag såg jag lite av ljuset. Hoppas de fortsätter så. Tack för svar 👊🏻👍🏻
Citera
2024-08-05, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
Köp hem loperamid/dimor och mer magnesium och bara gör det. Dimoren kommer hjälpa så fruktansvärt mycket mot magen och även mot myrkrypet som magnesiumet.

Sen är det bara hålla ut. Jag är själv på 5:e veckan nu utan tramadol och lyrica, åt båda två under 3 års tid och utan loperamiden hade jag aldrig klarat det.
Den innehåller en stark opioid men som inte går igenom hjärnbarken så du blir inte bäng, men det tar bort i princip det mesta av all fysisk at.
Lycka till!
Tack för svar. Jag har 6 dar nu, sett ljuset för första gången idag. Har 5 xarnol 1r tar en varje natt, fick sömn inatt. Så lycklig å se att de kan gå. Jag är 48 år och har haft 12 år nykterhet innan, ska dit igen
Citera
2024-08-05, 16:04
Medlem
Citat:

Lycka till!
Jag tar magnesium å b vitamin, tar bort krypningar helt.
Citera
2024-08-05, 16:31
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneNRK76
Jag tar magnesium å b vitamin, tar bort krypningar helt.
Då är det bara att hålla ut. Du är snart där.

Jag går in på vecka 7 nu som fri från tramadol o lyrica så vet vilket helvete det är du går igenom 🙃
Citera
2024-08-06, 00:12
Medlem
Citat:
Då är det bara att hålla ut. Du är snart där.

Jag går in på vecka 7 nu som fri från tramadol o lyrica så vet vilket helvete det är du går igenom 🙃
Va grymt du är starkt jobbat. Till er som vill prova opiater, subetex, bensodiazepiner, eller någon form av opioder. Snälla gör de inte, för fastnar ni så är de ett helvete å komma ut/ Daniel 48år kälek å respekt till er alla som krigar å kämpar å även er som ger upp. Ni har alla min respekt 👊🏻👊🏻👊🏻❤️😎
Citera
2024-08-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
Ja👊🏻👊🏻👊🏻😎 du har helt rätt, stå ut å kriga. Dag sex ser ljuset nu
Citera
2024-08-06, 00:18
Medlem
Citat:

Lycka till!
Tack. Dag sex nu ser ljuset. Tar magnesium å b vitamin. Men de måste va bra sorter på magnesium å b vitamin. Jag la kortet på bordet hemma, familj förlät mig å står vid min sida
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in