• 2
  • 3
2024-08-05, 21:08
Medlem
deddds avatar
Stormförälskade 5-6 gånger.
Kär några gånger..

Vara kär är mysigt. Förälskad är jävla torterande mentalsjukdom.
Citera
2024-08-12, 19:34
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag har varit kär 5 gånger i mitt liv. När ja
G tittar tillbaka på det är det enbart två av dom som jag är fortfarande intresserad av. De andra tre är jag nu helt ointresserad av. Konstigt kan man tycka när man haft så intensiva känslor för någon men antar att man förändras och lär sig mer vad man gillar och tycker om.

En av dessa var när jag var runt 13/14 och jag kunde inte sluta kolla på henne, hon var det vackraste jag nånsin skådat, och den personligheten fantastisk. Men jag vågade aldrig göra nåt.

Av alla de resten av gångerna vågade jag inte göra nåt förutom två. En där det var den andra tjejen som var drivande och en annan där jag faktiskt tog risken, men det gick inte hem.

Hur känner ni om era gammla kärlekar. Är det fortfarande personer ni ser upp till och högaktar eller har ni liksom växt ifrån dem nu?
3-4 ggr. Har inte Heller valt att göra något. Tror det bästa är att man håller sig undan faktiskt. Man ser på andra hur det brukar gå.

Obs, jag gör ingen skillnad på orden kär/förälskad eller what ever. Same shit, different names
Senast redigerad av ResanTillMelonia 2024-08-12 kl. 20:20.
Citera
2024-08-12, 20:06
Medlem
bandspelarens avatar
5 gånger. Ju äldre man blir så blir man mindre förälskad. Jag är lite förälskad nu också men det räknas inte i de 5 gångerna. Det är flera som jag känt mig attraherad av, mer än bara sexuella känslor men 5 st som jag låtit mig bli kär i.
Jag är inte intresserad av någon av de 5 längre men om de skulle visa intresse är det möjligt att det skulle väckas till liv igen.
Citera
Igår, 14:44
Medlem
Jag är 36 och varit kär på riktigt 3 gånger.

Första gången i typ förskolan.
Alla killar tyckte hon var snygg men jag var den enda som kunde bete mig och jag var aldrig fejk kring henne.
Vi umgicks nästan aldrig men när vi gjorde det hade ju alltid kul och jag visste att hon också gillade mig för hon hade sagt till min kompis att hon tyckte jag var snygg.
Vi gick i samma klass upp till sexan och sedan pratade vi nästan aldrig med varandra.
Tyckte fortfarande hin var det vackraste som fanns men jag var bara dålig på ta kontakt och var smått deprimerad i övrigt också pga andra saker i min familj.
Än idag tänker jag ibland på henne och hon ser fortfarande bra ut.
Tyvärr förändrades hon i åttan då hon började festa och bli påsatt av massa killar och då var jag inte intresserad mer, men minnet av henne innan dess är den person jag vill minnas.

I åttan fick vi en ny tjej i vår klass som var från mellanöstern och jag tyckte hon var väldogt vacker och trevlig.
Var lite utanför i min klass och vi pratade ganska sällan men en gång efter skolan var slut så gick jag och spelade piano i musikrummet och så gick hon förbi.
Hon kom in och började prata och blev förvånad över att jag kunde spela så fint och hon var också musikintresserad.
Vi hade världens finaste tillfälle när vi spelare på pianot samtidigt och vi pratade en del.
Hon frågade varför jag aldrig umgicks med folk i klassen och jag förklarade hur allt var i min familj och att jag hade varit deprimerad sedan jag var liten och så och hade svårt att umgås med folk.
Vi såg varandra i ögonen sådär så man vet att man gillar varandra och hon gav mig en kram som varade säkert 20 sekunder.
Detta var i slutet av nian och sedan flyttade hon till annan stad.
Tänker på henne ibland men hon har familj och förändrades i gymnasiet och började klä sig slampigt tyvär.

Tredje tjejn träffade jag online när jag var 24 och hon var 17.
Vi sov i min bil vid 2 tillfällen men hade aldrig sex, men det var så jävla härligt att sova med någon och helt naken dessutom.

Vet att hon är singel idag men tyvär inte oskuld annars hade jag kunnat tänka mig va med henne igen om vi hade träffats helt random på Ica typ och hon ville hitta på nåt.
Citera
Igår, 16:04
Medlem
Roidberts avatar
Svårt att säga. Kanske 6-7ggr totalt, varav två av gångerna var med kvinnorna som har fött mina barn. Är 36 idag.
Citera
Igår, 18:10
Medlem
Män blir inte "kära"

Vad är de för trams...är ni sjuka i huvudet?
Citera
Igår, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Aldrig.

Ja självklart.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera