Citat:
Ursprungligen postat av
alexxanderhamilton
Jag har varit kär 5 gånger i mitt liv. När ja
G tittar tillbaka på det är det enbart två av dom som jag är fortfarande intresserad av. De andra tre är jag nu helt ointresserad av. Konstigt kan man tycka när man haft så intensiva känslor för någon men antar att man förändras och lär sig mer vad man gillar och tycker om.
En av dessa var när jag var runt 13/14 och jag kunde inte sluta kolla på henne, hon var det vackraste jag nånsin skådat, och den personligheten fantastisk. Men jag vågade aldrig göra nåt.
Av alla de resten av gångerna vågade jag inte göra nåt förutom två. En där det var den andra tjejen som var drivande och en annan där jag faktiskt tog risken, men det gick inte hem.
Hur känner ni om era gammla kärlekar. Är det fortfarande personer ni ser upp till och högaktar eller har ni liksom växt ifrån dem nu?
3-4 ggr. Har inte Heller valt att göra något. Tror det bästa är att man håller sig undan faktiskt. Man ser på andra hur det brukar gå.
Obs, jag gör ingen skillnad på orden kär/förälskad eller what ever. Same shit, different names