Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-10-27, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av macoholic
Vad tycker ni är den tråkigaste sporten som finns?

Själv HATAR jag baseball, fy fan vilken jävla smörja.

Det håller jag med dig om. Jag har själv genomlidigt matcher på Yankee Stadium för att bara vara artig mot kollegor som bums skulle ha varit dit och sett på matcherna.
Men jag måste också säga att formel 1 är stentråkigt. Får många varv, för få krascher och alltid samma skomakare som vinnare.
Citera
2007-10-28, 14:29
Medlem
Linjos avatar
Tycker biljard är en av de tråkigaste sporterna. Tänk er själva.
Söndag morgon man slår på tv:n och knappar sig fram till eurosport, nämen titta så unikt, de sänder biljard och sullivan lirar!

Sen slår man på tv:n igen vid eftermiddagen och ta mig fan, där står denna sullivan och pillar i bollarna med sin kö fortfarande.

Det känns som att biljard är kul i en kvart, (den första alltså) synd bara att man under denna kvart försöker luska ut vad statistiken i rutan betyder, knappt man får fram vem som leder, det finns siffor inom parantes och siffror för varje spelare. Men siffrorna i paranteserna har jag aldrig klurat ut.

Ny fyfan för biljard!
Citera
2007-10-28, 16:11
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linjo
Tycker biljard är en av de tråkigaste sporterna. Tänk er själva.
Söndag morgon man slår på tv:n och knappar sig fram till eurosport, nämen titta så unikt, de sänder biljard och sullivan lirar!

Sen slår man på tv:n igen vid eftermiddagen och ta mig fan, där står denna sullivan och pillar i bollarna med sin kö fortfarande.

Det känns som att biljard är kul i en kvart, (den första alltså) synd bara att man under denna kvart försöker luska ut vad statistiken i rutan betyder, knappt man får fram vem som leder, det finns siffor inom parantes och siffror för varje spelare. Men siffrorna i paranteserna har jag aldrig klurat ut.

Ny fyfan för biljard!

Snooker. Inte biljard.
Citera
2007-10-28, 16:13
Medlem
Linjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Snooker. Inte biljard.

Där ser du hur insatt jag är.

För mig är pool, snooker som makaroner och spaghetti. Samlingsnamnet är biljard (pasta)
Citera
2007-10-28, 20:21
Bannlyst
Kanske inte världens mest tråkiga sport om man tänker efter riktigt länge, men världens mest överskattade sport måste nog vara fotboll. Har aldrig tyckt att sporten är rolig, varken att utöva eller ännu mindre att titta på.

Ett par snubbar som springer runt på en plan och jagar en boll, och även fast målen är så stora så blir det t.ex 2-1 under hela 90 minuter. Roligare med sporter där det händer något.
Citera
2008-02-19, 16:34
Medlem
visemans avatar
Gooooooooooooooooolf.........
Citera
2008-02-19, 16:40
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Gång?
Citera
2008-02-19, 17:29
Medlem
Snoppzors avatar
Mina två kandidater är basket och handboll.

Båda två är "framåt och tillbaka"-sporter. Mål för ena laget, mål för andra laget, mål för ena, mål för andra, oj, en miss, mål för ena, mål för andra... och så fortsätter det i all oändlighet.

Vill ha lite kampmoment i sporten jag kollar på. Man ska förtjäna en målchans (som ni kanske förstår pratar jag om bollsporter).
Citera
2008-02-19, 17:31
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Mina två kandidater är basket och handboll.

Båda två är "framåt och tillbaka"-sporter. Mål för ena laget, mål för andra laget, mål för ena, mål för andra, oj, en miss, mål för ena, mål för andra... och så fortsätter det i all oändlighet.

Vill ha lite kampmoment i sporten jag kollar på. Man ska förtjäna en målchans (som ni kanske förstår pratar jag om bollsporter).
Kampmomentet i handboll går det väll inte att klaga på. SJälv tycker jag det är en perfekt tvsport.
Citera
2008-02-19, 17:36
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Kampmomentet i handboll går det väll inte att klaga på. SJälv tycker jag det är en perfekt tvsport.

Dena ene handbollsförsvararen till den andra: "Vi ställer upp oss på en lång rad och drar motståndarna i armarna och tröjorna".

Är inte riktigt den formen av kampmoment jag menar.
Citera
2008-02-19, 18:07
Medlem
Travsport!
Citera
2008-02-19, 18:10
Medlem
Backhoppning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto