Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-08-17, 09:01
Medlem
macoholics avatar
Vad tycker ni är den tråkigaste sporten som finns?

Själv HATAR jag baseball, fy fan vilken jävla smörja.
Citera
2006-08-17, 09:11
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macoholic
Vad tycker ni är den tråkigaste sporten som finns?

Själv HATAR jag baseball, fy fan vilken jävla smörja.

Du har du uppenbarligen inte kollat på Cricket...
Citera
2006-08-17, 09:17
Medlem
macoholics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Du har du uppenbarligen inte kollat på Cricket...

Näe, fast kollar inte så mycket på baseball heller. Cricket har iaf lite klass. Baseball är bara, blahablaha. Typ.
Citera
2006-08-17, 09:18
Medlem
Kupsans avatar
Golf är riktigt tråkigt att titta på. Man får se en vit prick mot blå bakgrund i 10 sek sen se en vit prick studsa mot grön bakgrund ett par sekunder sedan börjar bollen rulla där. Sen fattar jag inte hur man kan heja på någon, får se den personen 1 gång i 15 sekunder sen dröjer det nån timme sen dyker den personen upp igen i 15sek...

Golf på tv, vem kom på idéen?
Citera
2006-08-17, 09:25
Medlem
Quorthons avatar
Jag nominerar Gång och Marathon
Amerikansk sport har jag svårt att kalla sport. Mest ett jävla jippo!
Citera
2006-08-17, 09:27
Medlem
Curling är inte så roligt
Citera
2006-08-17, 09:29
Medlem
macoholics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Golf är riktigt tråkigt att titta på. Man får se en vit prick mot blå bakgrund i 10 sek sen se en vit prick studsa mot grön bakgrund ett par sekunder sedan börjar bollen rulla där. Sen fattar jag inte hur man kan heja på någon, får se den personen 1 gång i 15 sekunder sen dröjer det nån timme sen dyker den personen upp igen i 15sek...

Golf på tv, vem kom på idéen?

Antar att det egentligen finns tre kategorier:
  1. Sport som är tråkig på TV.
  2. Sport som är tråkig att titta på live.
  3. Sport som är tråkig att utöva.

Sen finns det väl sporter som är allt, typ baseball
Citera
2006-08-17, 09:33
Medlem
Läskigs avatar
MÅste hålla med om både golf och baseboll, vilka jävla sömnpiller, för det
iofs kan det bero på att det är en jänkarsport och allt man har sett är när dom sänt från usa där all sport mer är en enda lång reklampaus och pausjippo, precis som med sporter som amerikansk fotboll, där är det lite action när det väl sätter igång, men det varar i ca. 10 sekunder sen blir det långa avbrott för taktiksnack, reklamer, statestikvisning, cheerleaderfilmning och gud vet vad. :/

Den man som kom på idéen att sätta upp filmkameror på en golfbana kan inte heller vara helt frisk, det händer ju absolut ingenting, det går i ett slött tempo och man ser knappt bollen, och framförallt så tar det en enorm tid. :/
Att man sen måste sitta och höra Göran Zachrisson viska genom hela tävlingen gör det hela inte mycket bättre.
Citera
2006-08-17, 09:53
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macoholic
Näe, fast kollar inte så mycket på baseball heller. Cricket har iaf lite klass. Baseball är bara, blahablaha. Typ.

Jag gillar baseboll och tycker det kan vara trevligt att kolla på. Men hur man än vrider och vänder på det så tar en cricketmatch oftast tre dagar (även om endagars matcher finns) och avbryts för att tea pauser. Såg att även gång var nominerad och där får jag väll hålla med; vilket jävla tråkig sport. Sådan där gymnastik med en röd boll eller långt band är också sjukt tråkigt att kolla på
Citera
2006-08-17, 09:57
Medlem
Cricket speciellt 1-dags matcher ar hel coolt, sjalv utnamner jag cykel och hastdressyr.
Citera
2006-08-17, 10:42
Medlem
dolan83s avatar
Jag vill lägga upp schack som en av de tråkigaste publik sporterna.....
Citera
2006-08-17, 10:43
Moderator
Sun Rulers avatar
Schack och långdistanslöpning. Herregud vilka sömnpiller. Hellre läser jag Socialdemokraternas valmanifest baklänges.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in