Vet inte om jag lyckas länka till Google Maps, men här på Kallerstadsleden innan staketet börjar går det en cykelbana rakt ner till vattnet. Inget värre än en trottoarkant som hinder. Det är 70 på vägen.
Nu vet jag inte hur det exakt ser ut på platsen förutom det jag sett på Google Maps. Men kan det vara så enkelt att det gått lite fort och föraren väjat för något småvilt eller en katt och sen en rett ut situationen?
Tyvärr försöker en del väja för sånt och kan då lyckas ställa till stor fara både för dig själva och andra trafikanter.
Senast redigerad av godboy 2024-08-06 kl. 22:17.
Försöker sätta mig in i hur det kan ha hänt.
Ponera att de åkt runt och letat efter ett sätt att komma ner till området runt Nykvarnsparken, och någon i bilen pekat och ropat "här ner!", så har föraren paniksvängt.
Vet inte om jag lyckas länka till Google Maps, men här på Kallerstadsleden innan staketet börjar går det en cykelbana rakt ner till vattnet. Inget värre än en trottoarkant som hinder. Det är 70 på vägen.
Nu försöker du ju bara rädda ansiktet. Det är i allmänhet tomt på platsen där de körde ner i vattnet. Skulle de leta reda på en babbe att hylla, några minuter efter att en familj kört i vattnet? Fy fan, du måste vara full on retard.
Det var ju mycket folk där. Och andra hoppade i och hjälpte till. Jag har inget behov av att rädda mitt ansikte för det är så fult.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!