Citat:
Ursprungligen postat av
LiteKonstig
Alldeles för många rapporterar trådar citat och kommentarer under denna regel och det finns inga tydliga begrepp för att moderera dem.
Vad som helst kan anses som 'Trams' beroende på vilken moderator som tittar på det och hur lättkränkt eller vilket politiskt ideologi denne böjer knä för och alldeles för många moderatorer ideologiserar för mycket senaste åren till den grad att Flashback anses fascistisk.
OT däremot är en klar och tydlig regel men klumpas ihop med Trams och det skapar ett stort problem och är inte hållbart och det utnyttjas alldeles för mycket och för lätt.
Fan tragiskt att en alkis som mig kan inse detta problem medans de som styr Flashback är helt ovetande för problemet.
1. Aldeles för många rapporterar trådar. Får jag fråga hur du vet hur många rapporter som kommer in? kan det vara så att det är du som råkat ut för ett antal och inte begriper vad du håller på med? Rätta mig om jag har fel
2. Å kom med ett bättre förslag då på denna regel istället för att gnälla.
Min farsa hade en slipsnål det stod
KIMPKML på - kom inte med problem kom med lösningar Som ett svar på alla gnällspikar som inte vill ta eget ansvar utan lutar sig tillbaka och vill att andra skall göra jobbet.
ps
Jag har inte märkt något alls av ditt problem även om jag själv råkat ut för moderators varning ett par gånger. Det är bara att rannsaka sig själv och göra en omstart istället.