• 2
  • 3
2024-08-07, 09:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
TS har svarat på inlägget men det framstod inte som att han ville diskutera sin varning alls. Har bifogat vår konversation i sin helhet.

Jag tolkade det bara som att alkisen vill klaga på att regeln bör delas upp. En 0.0x för trams och en för OT
2024-08-07, 09:30
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Jag tolkade det bara som att alkisen vill klaga på att regeln bör delas upp. En 0.0x för trams och en för OT

I detta fallet hade det inte hindrat från att användaren hade fått en varning. Om det är avsikten med denna uppdelning.
2024-08-07, 09:33
Medlem
AndersABs avatar
Håller med TS. Moda missbrukar den, alt använder den på begäran från ”ägarna”
Senast redigerad av AndersAB 2024-08-07 kl. 09:36.
2024-08-07, 09:37
Avstängd
Citat:
I detta fallet hade det inte hindrat från att användaren hade fått en varning. Om det är avsikten med denna uppdelning.

Håller jag med om, men hans förslag om en uppdelning va bra ändå. Det känns som att det blir lite tydligare vad man varnas för.
2024-08-07, 09:39
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Håller jag med om, men hans förslag om en uppdelning va bra ändå. Det känns som att det blir lite tydligare vad man varnas för.

Det är ju fler som föreslagit den uppdelningen. Det är ofta användare ogillar varningar för 0,03 då de menar att de inte tramsat - men de har varit OT.
2024-08-07, 09:41
Avstängd
Citat:
Det är ju fler som föreslagit den uppdelningen. Det är ofta användare ogillar varningar för 0,03 då de menar att de inte tramsat - men de har varit OT.

Ja sett trådar om den uppdelningen förr.
Ts är ju alkis så man får väl ha överseende att han inte lyckats klura ut att man kan söka.

Förstår även att man får massa pm ” har inte tramsat!!!”
2024-08-07, 10:06
Moderator
Carlboms avatar
Finns flertalet trådar om man vill diskutera 0.03 på en övergripande nivå. Vill man klaga på något konkret finns rutin att följa innan trådstart ( (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator )

Tråd låses.

/moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in