• 1
  • 2
2024-08-07, 13:17
Medlem
https://www.nwt.se/2024/08/06/grumsn...shandel-267df/

Citat:
Kriminella Grumsnätverket var ute och firade efter att de närvarat vid ett dop.

Nu är den nyblivne gudfadern och ytterligare en gängmedlem åtalade för grov misshandel – efter att de slagit ned en känd kriminell utanför krogen.

Någon som vet mer? Eller har målnr
Citera
2024-08-07, 13:27
Medlem
I en tidigare tråd läste jag lite snabbt att offret skulle vara någon vid namn M*rcus B*rg, om det är sant eller lösa rykten kan jag varken bekräfta eller dementera.
Citera
2024-08-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
I en tidigare tråd läste jag lite snabbt att offret skulle vara någon vid namn M*rcus B*rg, om det är sant eller lösa rykten kan jag varken bekräfta eller dementera.
Alex Ceesays vän. Han har väl dömts för mordförsök när han knivade någon har jag för mig?
Citera
2024-08-07, 14:46
Medlem
IceEyess avatar
Grumsnätverket

Nu har man då hört allt. Och fira att man har närvarat vid ett dop?
Citera
2024-08-07, 18:40
Medlem
Storstark68s avatar
"Alla var inbjudna för att delta vid ett dop i Karlstad, och under förmiddagen innan den religiösa ceremonin diskuterade de klädsel samtidigt som några var och klippte sig.

”Ska man va så fkn uppklädd??” frågar en av medlemmarna.

”Bror kom hur ni vill, skjorta eller piké” svarar en annan.

En 28-årig man med nära koppling till nätverket hade även fått hedersuppdraget att bli gudfar till barnet som skulle döpas."
www.nwt.se/brott

Luffare, som den misshandlade kallade grumsarna. Ja men även gängimporter.
Citera
2024-08-07, 19:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Grumsnätverket

Nu har man då hört allt. Och fira att man har närvarat vid ett dop?
Hahaha, ja, jag tänkte samma sak och var bara tvungen att kolla tråden. I Grums har stanken ALLTID varit påtaglig så länge jag kan minnas, men nu har det kanske tillkommit en extra dimension. Hm...Grums...😂
Citera
2024-08-07, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densvajiga
https://www.nwt.se/2024/08/06/grumsn...shandel-267df/

Någon som vet mer? Eller har målnr
Haha Grums nätverket, hur många bor det i Grums egentligen 500 pers media är så kåta på att kalla folk kriminellt nätverk som hänger utanför den lokala korvkiosken i Grums!! Dem borde skämmas
Citera
2024-08-07, 19:27
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakkeyes
Haha Grums nätverket, hur många bor det i Grums egentligen 500 pers media är så kåta på att kalla folk kriminellt nätverk som hänger utanför den lokala korvkiosken i Grums!! Dem borde skämmas

Grums, Vålberg och Segmon är sedan länge kriminella rövhål i Värmland. Kommer alltid att förbli så länge kommunen inte får elstängsel med taggtråd högst upp.
Citera
2024-08-07, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja, jag tänkte samma sak och var bara tvungen att kolla tråden. I Grums har stanken ALLTID varit påtaglig så länge jag kan minnas, men nu har det kanske tillkommit en extra dimension. Hm...Grums...😂

Är väl pappersbruket som står för stanken, luktar snarare pengar, om jag inte minns fel tror jag företaget omsätter 40miljarder.
Citera
2024-08-08, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto

Han är dock något äldre än 23. Om det skulle vara Al*x Cs vän det syftas på.
Citera
2024-08-08, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfikensBrud
Han är dock något äldre än 23. Om det skulle vara Al*x Cs vän det syftas på.
Det är han, det står 32 åring i NWT artikeln.
Citera
2024-08-09, 18:22
Medlem
Stämmer att det är B*rg. Sitter förövigt häktad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in