Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Möjligt att någon respeonderar på detta sätt och av denna orsak, men självklart behövs det klart mindre än så. Du får inte ens spekulera i ting som inte har med Ukrainas framgångar att göra eller ifrågasätta deras taktik. Gud bevare dig om du nämner något om att Ryssland kanske skulle kunna komma att använda kärnvapen... Ojojoj - då är du värre än Hitler själv.
Vad fasiken, vi är på Flashback och där dikuterar man och lägger fram även egna tankar, ideér, spekulationer och funderingar - hur fasiken länkar man till en källa då? Skriver man att "jag kan tänka mig att...", där det klart framgår att man inte hävdar något med bestämdhet, utan enkom slänger ut en tanke, så är det ändå Vatnik, Ryzztroll, Putinist och fan och hans moster, som du många gånger bemöts med! Utan källa så är det rysspropaganda från Kreml man sprider...
PATETISKT!!!
Mer att ingen tar sådant på allvar. Ryssland har hotat med kärnvapen varenda vecka sedan februari 2022 (en smärre överdrift). Det är liksom ingen som tar det på allvar längre. Speciellt som det är fullständigt ologiskt för Ryssland att använda kärnvapen i det här kriget eller emot ett NATO land som de inte ens ligger i krig med just nu.
Om du inte klarar av att bli ifrågasatt så är kanske inte Flashback det bästa forumet för dig? Tvivlar på att du får inlägg raderade om du håller kärnvapen spekulationer i rätt trådar.
Om du skriver "jag kan tänka mig att" så lär folk svara på det och förklara varför du har fel sett ur deras synvinkel. Om du har problem med att bli kallad Vatnik så kanske du ska hålla dig till feministforumet där du kan sitta med alla andra snöflingor och gråta i grupp om hur dumma alla är?
Om du sprider information som kommer från Kreml så är det Kreml propaganda helt korrekt.