Citat:
konstigt att du då inte tycker att regelbrottet 0.06 ska raderas men att det andra som skogsvatte skrev.
och eftersom du inte tog bort inlägget av BATT som var 0.06 så gav du varningen till skogsvatte, eller ger du varning för 0.06 och sedan låter inlägget stå kvar?
varför varnar du inte för 0.06 är den enda slutsatsen man kan dra?
Ursprungligen postat av globalistforumet
Citat:
/U
undvikande svar.
Ursprungligen postat av Unity
Citat:
du raderade inte det här inlägget jag anmälde för 0.06, korrekt?
du raderade skogsvattes inlägg, korrekt?
du slänger min tråd och ger mig varning.
så agerade du när jag anmälde BATT som går offtopic och kommenterar moderatoråtgärd i min tråd, korrekt?
jag sparar det här så kan jag göra en ts i klagomåldelen vid senare tillfälle.
De inlägg som var varningsvärda varnades, resten slängdes.
Citat:
/U
ickesvar.
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
DCA- och NATO-bottarna är inte svenskar utan avlönade trollfabriker i Israel och USA. De opererar dygnet runt och utan hänsyn till svenska högtider.
men du låter det här vara kvar
(FB) rysslandspolitik på midsommar
Ursprungligen postat av BATT
"Jag såg att dina inlägg i den tråden raderades, rubb som stubb försvann, så min slutsats är att ditt trådsabotage lyckades, moderator gav upp helt enkelt. Moderator ansåg att ämnet var intressant men att du och din sort förstörde diskussionen."
hur gick dina tankegångar från det att jag anmälde regelbrottet 0.06 av BATT till det att du raderar skogsvättes inlägg och sedan slänger tråden i papperskorgen?
Jag lät ingenting vara kvar, jag varnade det varningsvärda och slängde tråden.
Citat:
mycket märkligt att du tar bort det här inlägget.
Du har fått en varning för brott mot 0.02. Trådstart och forumval.
Ämne: rysslandspolitik på midsommar
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ämne: rysslandspolitik på midsommar
Citat:
det värmer så gott, precis som en nubbe, att se, att det finns de som håller igång diskussionerna om Ryssland på självaste midsommar.
är det ett hett ämne också på kräftskivan eller är det exklusivt på fb?
är det ett hett ämne också på kräftskivan eller är det exklusivt på fb?
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ursprungligen postat av Skogsvatte
DCA- och NATO-bottarna är inte svenskar utan avlönade trollfabriker i Israel och USA. De opererar dygnet runt och utan hänsyn till svenska högtider.
men du låter det här vara kvar
Ursprungligen postat av BATT
"Jag såg att dina inlägg i den tråden raderades, rubb som stubb försvann, så min slutsats är att ditt trådsabotage lyckades, moderator gav upp helt enkelt. Moderator ansåg att ämnet var intressant men att du och din sort förstörde diskussionen."
hur gick dina tankegångar från det att jag anmälde regelbrottet 0.06 av BATT till det att du raderar skogsvättes inlägg och sedan slänger tråden i papperskorgen?
/U
du raderade inte det här inlägget jag anmälde för 0.06, korrekt?
du raderade skogsvattes inlägg, korrekt?
du slänger min tråd och ger mig varning.
så agerade du när jag anmälde BATT som går offtopic och kommenterar moderatoråtgärd i min tråd, korrekt?
jag sparar det här så kan jag göra en ts i klagomåldelen vid senare tillfälle.
/U
konstigt att du då inte tycker att regelbrottet 0.06 ska raderas men att det andra som skogsvatte skrev.
och eftersom du inte tog bort inlägget av BATT som var 0.06 så gav du varningen till skogsvatte, eller ger du varning för 0.06 och sedan låter inlägget stå kvar?
varför varnar du inte för 0.06 är den enda slutsatsen man kan dra?
varför får jag inget svar på frågorna från människan?
och är varför får en användare kommentera moderatoråtgärden utan att det blir någon åtgärd?
"Jag såg att dina inlägg i den tråden raderades, rubb som stubb försvann"
men när man påpekar det däremot är det detta beteende som man får som bemötande?
https://en.wikipedia.org/wiki/Stonewalling
Stonewalling is a refusal to communicate or cooperate. Such behaviour occurs in situations such as marriage counselling, diplomatic negotiations, politics and legal cases.[1] Body language may indicate and reinforce this by avoiding contact and engagement with the other party.[2] People use deflection in a conversation in order to render a conversation pointless and insignificant. Tactics in stonewalling include giving sparse, vague responses; refusing to answer questions; and responding to questions with additional questions. Stonewalling can be used as a stalling tactic rather than an avoidance tactic