Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-08-15, 20:23
Medlem
Roidberts avatar
Jag tror att den rutinerade ankan kan vara någonting på spåret. Han vet vad han snackar om. Har du lågt testosteron och tränar är det möjligt att du helt enkelt inte orkar tänka på sex efter att du har slitit ut dig. Kan vara värt att kolla upp.

Men i slutändan är detta bara spekulationer och det är förstås möjligt att ha en stark sexdrift även om testosteronet inte är särskilt högt.
Citera
2024-08-15, 22:40
Medlem
snabeldjuret1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
Har varit på gymmet o styrketränat 4-6 dar i veckan nu i ungefär 2 månader, och innan jag började träna så hade jag en skyhög sexlust, hade kunnat ”hoppa i säng” 2 ggr om dagen utan problem, men nu sen jag började träna så kan det gå flera dar innan jag ens tänker på det.
Borde det inte vara tvärt om? Eller har jag fel

Man, 97-100kg, 185cm
helt vanligt skulle jag säga, du använder ju upp din testosteron under träningen. dock så har jag icke kollat in på det så mycket. största grejen du kan göra för sexlusten är att käka skit bra mat, och sova bra.
Citera
2024-10-13, 16:51
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabeldjuret1
helt vanligt skulle jag säga, du använder ju upp din testosteron under träningen. dock så har jag icke kollat in på det så mycket. största grejen du kan göra för sexlusten är att käka skit bra mat, och sova bra.

Nä borde vara tvärt om!
Speciellt om du tränar stor muskelgrupper (marklyft, knäböj osv) så borde kroppen producera mer testo.
Citera
2024-10-13, 22:06
Medlem
snabeldjuret1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GimliRedBeard
Nä borde vara tvärt om!
Speciellt om du tränar stor muskelgrupper (marklyft, knäböj osv) så borde kroppen producera mer testo.
absolut, det är ingen som nekar det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in