Citat:
Ursprungligen postat av
qh
Jag är en vanlig användare, och därför kan jag hålla en åsikt (att gladiatorspel är sport), medan en annan användare håller motsatt åsikt. Att en moderator håller motsatt åsikt och modererar efter sin åsikt är vad som är fel.
Moderatorerna är också medlemmar. All moderering sker utifrån moderatorernas tolkning av inlägg.
Om du vill överbevisa moderatorn om att denna tolkning är inkorrekt får du komma med något som överbevisar den tolkningen och pekar på att den faktiskt är felaktig; vilket du hittills inte lyckats med.
Moderatorn har lika stor rätt till sin åsikt (Att gladiatorspel inte är en sport, i det här fallet.) och om du vill att den åsikten inte ska vara styrande i modereringen får du helt enkelt komma med något som visar på att du har rätt och moderatorn fel. Att du har en åsikt ändrar ingenting ifall du inte kan bevisa att din åsikt bygger på något som väger tyngre än bara vanligt tyckande.
Citat:
Ursprungligen postat av
qh
Jag kan inte se att tråden ska ligga någon annanstans än i kampsportsforumet.
Att du inte kan se det är ju ditt problem och ingen annans.
Att det är viktigare för dig att tråden placeras där du tycker att den ska ligga än att du får möjlighet att diskutera ämnet pekar väl mest på att du egentligen är mer intresserad av att få din åsikt upplyft och accepterad än att diskutera ämnet.
Du har blivit erbjuden att diskutera ämnet i ett annat forum, men är inte intresserad av det. Där kan vi egentligen lägga ner den här diskussionen då du nu mest framstår som någon som vill få sin vilja igenom på grund av något kantstött ego eller liknande och hellre ägnar dig åt egosmek än diskussionen du påstår dig vilja föra.