• 2
  • 3
2025-01-30, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Hur f-n hittar man eller söker man efter dessa konton? Tips tack!

Bump.

Undrar även: Är det verkligen så att ingen tar emot kontanter vid Telegram? De fyra säljare jag har hittat vill alla ta beltalt via giftcards. Detta måste vara scam, right?
Citera
2025-01-30, 18:09
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detvanliga
Bump.

Undrar även: Är det verkligen så att ingen tar emot kontanter vid Telegram? De fyra säljare jag har hittat vill alla ta beltalt via giftcards. Detta måste vara scam, right?

Hur hittade du dom?
Jag trodde fan det var crypto som gällde
Citera
2025-01-31, 20:02
Medlem
Citat:
Hur hittade du dom?
Jag trodde fan det var crypto som gällde

Sökte efter alla möjliga variationer utav namnet på staden jag bor i, och kontaktade alla användare som blev utslängda ur diverse grupper (användarna hade namn med massor utav hintande emotes). Dock så började jag bli kontaktad utav säkert 20 olika användare (och blir fler hela tiden), som jag misstänker alla är samma person, som vill ha Steam giftcards.. Dessa är 100% scam. Tog en chansning för €10 bara för att vara säker (eller osäker hah..), så skulle gissa på att varenda en som inte vill träffas och ta betalning kontant är scam - utan undantag!

Sökte även efter "aktiv" som någon frågade om tidigare i tråden, dessa finns det en hel uppsjö utav - dock enbart på Snapchat, och inte i min stad.

Summa summarum så verkar detta inte bära någon frukt och är inte ens värt att slösa tid på, förutsatt att du inte vill bli lurad på pengar så klart.
Citera
2025-02-01, 09:58
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Sökte efter alla möjliga variationer utav namnet på staden jag bor i, och kontaktade alla användare som blev utslängda ur diverse grupper (användarna hade namn med massor utav hintande emotes). Dock så började jag bli kontaktad utav säkert 20 olika användare (och blir fler hela tiden), som jag misstänker alla är samma person, som vill ha Steam giftcards.. Dessa är 100% scam. Tog en chansning för €10 bara för att vara säker (eller osäker hah..), så skulle gissa på att varenda en som inte vill träffas och ta betalning kontant är scam - utan undantag!

Sökte även efter "aktiv" som någon frågade om tidigare i tråden, dessa finns det en hel uppsjö utav - dock enbart på Snapchat, och inte i min stad.

Summa summarum så verkar detta inte bära någon frukt och är inte ens värt att slösa tid på, förutsatt att du inte vill bli lurad på pengar så klart.

Supertack!! Nu fattar jag lite mer.
Får fixa ett konto helt enkelt (dock inte snap) men se om man kan få grep på Telegram & Signal :-)
Citera
2025-02-17, 15:41
Medlem
Citat:

Jag hade ett tiotal droggrupper med tusentals personer i för några månaders sen. Jag hade aaaaldrig problem med att få tag på något. Överallt i Sverige kunde man fixa och flera hundra annonser om dagen. Men nu är alla grupperna privata. Alla har gått över till wire osv. Hur fan kan man hitta sådana grupper igen? Känns lika svårt att få tag på skit igen som det var innan jag fixade telegram.
Citera
2025-02-17, 16:04
Medlem
Citat:

Ja hur gör man?
Citera
2025-02-18, 17:55
Medlem
Kaffeochladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Ja hur gör man?
Söker på Sthlm och sen kodord på snapchat
Citera
2025-02-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Ja hur gör man?

Vissa länkar till grupper via reddit
Citera
2025-02-18, 22:45
Medlem
Citat:
Bump.

Scam!!
Citera
2025-02-19, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acac
Nu kanske diskussionen handlade mest om säkerhet gentemot polisen, men en rolig grej är hur många som väljer ett "skrämmande" användarnamn - troligen för att avskräcka eventuella rånare: En totalt harmlös, 160 lång liten svensk grabb med rosiga kinder kan kalla sig nåt i stil med "SigSauer", "motorzåg" eller "executionist"

Används Wire nu eller är det nå knas med krypteringen allmänt? Undrar för finns flertal folk som inte svarat på sista tiden Känns ju som ett bättre alternativ än Telegram

Jag kör Wire iaf.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in