Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-14, 20:39
  #1
Medlem
Jag jobbar över sommaren på Donken och har under min tid där såklart stött på flertaliga knarkisar. Jag jobbar mitt i stadens centrum vid tågstationen och varje dag kommer otaliga snubbar som vill låna våra toaletter.
Häromveckan kom det in en man som jag visste var knarkis redan innan han låst in sej själv på toan. Han tog av sej sina sneakers för att han skulle käka. Sen var han inte så good looking heller. Sen när jag snackade med honom sa han att han var "sjuk" och jag tänke "ja, det är du..."

Men hur ser man på folk att dom är knarkisar, för utom att dom klär sej sunkigt i fedora, sjal och klackskor?
Citera
2024-08-14, 20:41
  #2
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erretrea
Jag jobbar över sommaren på Donken och har under min tid där såklart stött på flertaliga knarkisar. Jag jobbar mitt i stadens centrum vid tågstationen och varje dag kommer otaliga snubbar som vill låna våra toaletter.
Häromveckan kom det in en man som jag visste var knarkis redan innan han låst in sej själv på toan. Han tog av sej sina sneakers för att han skulle käka. Sen var han inte så good looking heller. Sen när jag snackade med honom sa han att han var "sjuk" och jag tänke "ja, det är du..."

Men hur ser man på folk att dom är knarkisar, för utom att dom klär sej sunkigt i fedora, sjal och klackskor?

Fedora sjal klackskor?
Citera
2024-08-14, 20:41
  #3
Avstängd
Loafers utan strumpor, chinos, vit skjorta, kavaj, bakåtslickat hår. Hittas ofta i Båstad på sommaren.
Citera
2024-08-14, 20:42
  #4
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erretrea
Jag jobbar över sommaren på Donken och har under min tid där såklart stött på flertaliga knarkisar. Jag jobbar mitt i stadens centrum vid tågstationen och varje dag kommer otaliga snubbar som vill låna våra toaletter.
Häromveckan kom det in en man som jag visste var knarkis redan innan han låst in sej själv på toan. Han tog av sej sina sneakers för att han skulle käka. Sen var han inte så good looking heller. Sen när jag snackade med honom sa han att han var "sjuk" och jag tänke "ja, det är du..."

Men hur ser man på folk att dom är knarkisar, för utom att dom klär sej sunkigt i fedora, sjal och klackskor?
Du verkar ju veta det själv
Citera
2024-08-14, 20:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Fedora sjal klackskor?
Ja, herregud, det sitter man man i närheten av entrén varje morgon med exakt dom här attributen
Citera
2024-08-14, 20:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Loafers utan strumpor, chinos, vit skjorta, kavaj, bakåtslickat hår. Hittas ofta i Båstad på sommaren.
Det hade kunnat vara en studerande på Handels du beskriver, om man inte är tydlig med att kavajen är från 70-talet, det vill säga i den nyansen av beiget där man inte ser vad som är ölfläckar och vad som är spyfläckar
Citera
2024-08-14, 20:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Du verkar ju veta det själv
Frågan kanske snarare är, hur har NI känt igen en knarkis?
Citera
2024-08-14, 20:48
  #8
Medlem
TenhoLindemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erretrea
Frågan kanske snarare är, hur har NI känt igen en knarkis?
Klackskor eller sneakers? Känns inte så specifikt, kan det vara cowboyboots också?
Citera
2024-08-14, 20:52
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenhoLindeman
Klackskor eller sneakers? Känns inte så specifikt, kan det vara cowboyboots också?
Där kom den, Cowboyboots är väl knarkisarnas signum.
Citera
2024-08-14, 20:56
  #10
Medlem
zombie-nations avatar
Många som knarkar, överläkare, killar med gänguniform, slarvigt klädda och tanter i tantkläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in