2024-08-15, 05:46
Medlem
ThinkRightlys avatar
Jag kommer vara singel hela livet.
Att hela livet vara totalt dissad av det motsatta könet är bland det värsta en människa kan råka ut för. Det är en smärta som går ända in i själen. En smärta som man kan begå självmord av.

Alla tjejer är exakt likadana allihopa. Det finns verkligen ingen som skulle vilja ha mig.
Man tänker att tjejer är nog olika, man tänker att det finns nån för alla. Men så är inte fallet.
Det är skrämmande hur 100% av alla tjejer dissar vissa killar, och hur 100% av alla tjejer är kåta på vissa killar.

Frågor på det?
Hur kan ratade killar som mig låta bli att begå självmord?
Senast redigerad av ThinkRightly 2024-08-15 kl. 05:48.
Citera
2024-08-15, 05:51
Medlem
Skärp dig och häng av dig offerkoftan, felet kanske ligger hos dig?
Citera
2024-08-15, 05:52
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Jag kommer vara singel hela livet.
Att hela livet vara totalt dissad av det motsatta könet är bland det värsta en människa kan råka ut för. Det är en smärta som går ända in i själen. En smärta som man kan begå självmord av.

Alla tjejer är exakt likadana allihopa. Det finns verkligen ingen som skulle vilja ha mig.
Man tänker att tjejer är nog olika, man tänker att det finns nån för alla. Men så är inte fallet.
Det är skrämmande hur 100% av alla tjejer dissar vissa killar, och hur 100% av alla tjejer är kåta på vissa killar.

Frågor på det?
Hur kan ratade killar som mig låta bli att begå självmord?
Du får söka dig på siter utanför Sverige. Som vit man som vill ha en vit svensk kvinna går inte om du inte är kriminell och tuff. Kolla på siter som marknadsför ryskor. Där har du ett helt utbud att välja mellan, och som är vänliga och tacksamma.
Citera
2024-08-15, 05:52
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Lägg av, skärp dig för fan!
Citera
2024-08-15, 06:07
Medlem
Du verkar ha problem med alkohol, enligt dina tidigare inlägg. En bra idé är att sluta med den, för den om något skapar depressiva känslor. Plus att du sannolikt inte är särskilt attraktiv för kvinnor när du är full och påverkad.
Citera
2024-08-15, 06:12
Medlem
sebastian66s avatar
Det ligger oftast i ditt eget beslut hur du vill ha ditt liv. Det finns faktiskt en kvinna för alla i alla lägen.
Du kanske kan berätta om dina problem som du har och varför kvinnor inte tänder på dig.

Hur ska man kunna hjälpa dig om du inte berättar. Du måste liksom öppna upp för att kunna få hjälp eller hur.
Hur gammal är du kanske du kan berätta.. Du kanske bara är 20 år och luktar kiss eller 45 år och oskuld eller hur.
Citera
2024-08-15, 06:14
Medlem
ThinkRightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Ja felet ligger hos mig. Men varför är alla tjejer exakt likadana?
Jag får inte en tjej bara för att jag skärper mig och hänger av mig offerkoftan.
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du verkar ha problem med alkohol, enligt dina tidigare inlägg. En bra idé är att sluta med den, för den om något skapar depressiva känslor. Plus att du sannolikt inte är särskilt attraktiv för kvinnor när du är full och påverkad.
Nej jag har inte problem med alkohol. Jag har slutat dricka.
Senast redigerad av ThinkRightly 2024-08-15 kl. 06:19.
Citera
2024-08-15, 06:39
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Låt inte denna aspekten av tillvaron diktera ditt liv. Ju mer du ältar detta desto mindre attraktiv blir du. Du ska ändra ditt tankesätt.

Ja dagens svenska kvinnor är kräsna, det är inte ditt fel men sluta sök efter dessa.
Jag tror du ska söka dig till andra länder istället.

Och du, dö kommer du göra förr eller senare så du kan likagärna leva ett tag till! Ge upp svenska kvinnor men ge inte upp kvinnor!
Citera
2024-08-15, 06:50
Avstängd
Inse felet med dig.

Ragga på negrer i afrika eller andra fattiga/ utsatta länder typ thailand där lyckas till och med den fulaste svensken.
Citera
2024-08-15, 06:50
Bannlyst
Vad är det för fel på dig då och varför undviker man dig? Är du en skelögd supertjockis med massa bokstavskombinationer eller varför kan du inte skaffa tjej?

Låter mer som felet ligger hos dig så av med offerkoftan. Är du supertjockis så ut och rör på dig istället för att sitta hemma på phub och spela datorspel. Du kommer inte serveras något fruntimme från staten om du tror det.
Citera
2024-08-15, 06:57
Medlem
Det är nog många som levt/lever helt miserabla sexlösa liv, pga att de envist ska ha en svensk kvinna i sitt liv. Så kan du nog också tänka och fundera på om det är så mycket bättre. Bara för att en relation existerar betyder ine att den är bra, eller att den skulle vara bättre än att vara helt utan.
Citera
2024-08-15, 06:59
Medlem
ThinkRightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huhaenihi
Vad är det för fel på dig då och varför undviker man dig? Är du en skelögd supertjockis med massa bokstavskombinationer eller varför kan du inte skaffa tjej?

Låter mer som felet ligger hos dig så av med offerkoftan. Är du supertjockis så ut och rör på dig istället för att sitta hemma på phub och spela datorspel. Du kommer inte serveras något fruntimme från staten om du tror det.
Är inte överviktig.
Styrketränar.
Problemet är väl att jag är blyg och dålig på att prata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in