Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-16, 14:37
Avstngd
Sergej.Lavrovs avatar
Ja hur gr ni som r antivaxxers och foliehattar nu nr skiten trffat flkten igen? Om Hlsovrdsmyndigheten anbefaller ngon srskild tgrd ska ni rtta in er den hr gngen eller vad?

Apsmittan r tydligen extremt smittsam s drav undrar jag och mnga med mig hur antivaxxers kommer att stlla sig till hotet?
2024-08-16, 14:43
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sergej.Lavrov
Ja hur gr ni som r antivaxxers och foliehattar nu nr skiten trffat flkten igen? Om Hlsovrdsmyndigheten anbefaller ngon srskild tgrd ska ni rtta in er den hr gngen eller vad?

Apsmittan r tydligen extremt smittsam s drav undrar jag och mnga med mig hur antivaxxers kommer att stlla sig till hotet?

Jag r inte antivaxxer men nd ovaccinerad gllande Covid och resonerar vl typ likadant nu som d Varfr vaccinera sig om biverkningarna tycks vrre n nyttan?

Men visst, skulle detta virus visa sig betydligt vrre s varfr inte? Frstr dock inte varfr man skulle behva mobilisera ngot srskilt motstnd s lnge allt r frivilligt.

Vad som r tragiskt r att mnniskor som du skrms upp helt och hllet i ondan samt att samhllet riskerar extrema kostnader helt i ondan.
2024-08-16, 14:44
Moderator
Popesizes avatar
Det finns trdar om detta i medicinforumet samt konspirationer och alternativa teorier.
Diskussionen tas lmpligen dr.

TRD LST // MODERATOR

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in