Citat:
Ursprungligen postat av
Throwaway1212
Hej kära vänner. Jag har på senaste 2-3 veckorna haft stora problem efter att jag sneat på Hasch.
Jag är ingen direkt jätte rökare men hade en period där jag rökte ganska mycket i typ 1-2 månader (innan detta hände)
Jag rökte alltid tillsammans med att dricka ett par öl innan då det tog bort lite av edgen med nojjan.
Jag hade en natt för två veckor sen där jag sneade och nu har jag varit helt sne i ca 2-3 veckor där jag haft panikattacker och nojjat över allt. "Överhettas" hela tiden, ständigt huvudvärk och tryck i pannan.
Sitter mycket vid datorn då jag är handikappad och kan inte ens kolla i en skärm längre utan att hela pannan spänner och jag känner mig helt yr.
Är det någon som har någon tanke eller idé? Ringde vårdcentralen och de ville ge mig citalopram och lugnande i form av Lergigan.
Alla svar uppskattas
Skulle råda dig att inte röka hasch. Drog utlösande. En del fastnar i psykosen och de får äta psykofarmaka resten av livet. Något som inte många unga fattar. Vi som jobbar i vården vet att de har ångest och mår dåligt