Bra skrivet. Tyvärr är det många som tar ut sina egna misslyckanden i livet och psykiska besvär på att uttrycka sig illa om andra människor. Jag blev emellertid förvånad att det ser ut som det gör i tråden med tanke på att den avlidne synes ha varit en genomgod människa.
Han var säkert genomgod.
Men han var en idiot som ställde sig framför en buss.
Det kommer att hålla en minnesstund för Fredrik Löfgren i studenthuset på Linköpings Universitet på torsdag 29/8 kl 17.00. Det finns en sorts föreläsningsyta i atriet när man kommer in i huset, som heter "Lövverket", där är det.
Det var en fin minnesstund. Fin uppslutning med fantastiskt många personer där (ca 200) och hans familj. Fredrik har verkligen påverkat många. Han lämnar ett stort arv bakom sig. Trots den tragiska händelsen fick jag känslan av att minnesstunden slutade med fina minnen och ett gott driv att efterleva honom.
Du har fel. Spekulationer är bra och meningsfulla. Det ger idéer till tänkbara händelseförlopp som man kan testa mot kända fakta. Dessutom är det roligt och intressant.
Det var en fin minnesstund. Fin uppslutning med fantastiskt många personer där (ca 200) och hans familj. Fredrik har verkligen påverkat många. Han lämnar ett stort arv bakom sig. Trots den tragiska händelsen fick jag känslan av att minnesstunden slutade med fina minnen och ett gott driv att efterleva honom.
Det låter bra att uppslutningen var stor. ❤️
Lokalradion verkar varit på plats och SVT Öst uppdaterade med en kort intervju med kompis Robin Lieneborg.
Oj då, "rasist". Ni kommunister vägrar se sanningen, blattar kör sämre. Inse faktum!
Det må vara att blattar kör sämre, men just den här hade väl att hinna med på grönt ljus som han säkert får automatiskt vid utfart från busstationen. Bussar i tätort kan ju inte stanna precis där någon kräver det. Det hade nog blivit lite för rörigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!