• 1
  • 2
2024-08-21, 20:26
Medlem
Var beställer ni erat ifrån? Är ny på detta så är lite osäker. Vilken hemsida är bäst och vilken cannabionid rekommenderar ni? Är mest ute efter buds. Väl mött
Citera
2024-08-21, 21:11
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisseplingplong
Absolut förstår dig men tror inte sambon blir så nöjd🤣 Du har inga tips på buds/vapes här i Sverige man kan köpa?

Tips att du googlar runt på THCJD eller THCH-vapes .. sök och du skall finna . Gillar dock inte dessa då de är lite opålitliga och man kan bli skruvad utav bara helvete

https://sumpansgodis.se/thch-vape/
Citera
2024-08-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Tips att du googlar runt på THCJD eller THCH-vapes .. sök och du skall finna . Gillar dock inte dessa då de är lite opålitliga och man kan bli skruvad utav bara helvete

https://sumpansgodis.se/thch-vape/
Jag har precis gått och funderat på THCJD från just Sumpan, mest för att det är lagligt till skillnad från THC. Har likt TS ingen erfarenhet av cannabis, förutom när jag rökte på, säkert nåt fulhasch för ca 30 år sen. Skulle du säga att THC är bättre än THCJD?
Citera
2024-08-21, 21:58
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuttasLidkrantz
Jag har precis gått och funderat på THCJD från just Sumpan, mest för att det är lagligt till skillnad från THC. Har likt TS ingen erfarenhet av cannabis, förutom när jag rökte på, säkert nåt fulhasch för ca 30 år sen. Skulle du säga att THC är bättre än THCJD?

Hellre THC för den andra skiten har man noll koll på .. 2 puffar på en vape och det kan gå riktigt vilt till. Hellre THC än en massa skumma kemikalier.
Citera
2024-08-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Hellre THC för den andra skiten har man noll koll på .. 2 puffar på en vape och det kan gå riktigt vilt till. Hellre THC än en massa skumma kemikalier.
Tack för tipset. Då håller jag mig borta från THCJD. Låter för oberäkneligt.
Citera
2024-08-22, 06:10
Medlem
Har bara erfarenhet av thch men baserat på vad andra har sagt så väljer jag att hålla mig borta från thcjd. Verkar vara något lurt med just den sorten. Men som sagt har jag aldrig prövat det själv.

Inne i thch-tråden pratas det mycket om Puffy och en specifik vape därifrån som ska vara typ det bästa på marknaden inom just thch. Har själv inte hunnit testa än men kanske värt att kika om du inte redan gjort det
Citera
2024-08-22, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Har bara erfarenhet av thch men baserat på vad andra har sagt så väljer jag att hålla mig borta från thcjd. Verkar vara något lurt med just den sorten. Men som sagt har jag aldrig prövat det själv.

Inne i thch-tråden pratas det mycket om Puffy och en specifik vape därifrån som ska vara typ det bästa på marknaden inom just thch. Har själv inte hunnit testa än men kanske värt att kika om du inte redan gjort det
Tack för tipset! Håller mig borta från thcjd då också. Ska kika på puffy
Citera
2024-09-13, 16:52
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888

Kortfattat vad som är skumt med thc-jd:
"THC-JD is a nickname made up by a single manufacture based in New York that they use for marketing what they claim to be is THC-Octyl. The same manufacture claimed to be making THCP awhile back but sent product that was so unusual several vendors (whom did not communicate with eachother prior to this) wanted to return the product and also called them out on the forum Future4200 (might have to scroll quite a bit) when they noticed them bagging on another vendor when they themselves are also deceiving people with fake or improperly synthesized THCP.

In other emails to vendors this manufacture claimed to only be able to produce "crude THCP" with a purity of around 48% similar to the main study which found THCP in Cannabis and they synthesized it to confirm and got a similar yield almost like they were copying the claim. They claimed they would be moving on to other cannabinoids and claimed THC-JD to be THC-Octyl.

Labs in regard have either found none or a very small amount such as when bulk material (to put into products) was tested found to contain only 17% THC-Octyl so if a product contains 5% THC-JD that would be 5% of a 17% bulk product which with the past events of either fake/cut or improperly synthesized product does not look very good. "
Citera
2024-09-24, 18:38
Bannlyst
Vem levererar snabbast av dessa butiker?
Senast redigerad av BigMesquiteMurph 2024-09-24 kl. 18:50.
Citera
2024-10-31, 17:19
Medlem
sveningmars avatar
Jag undrar också vilken av alla varianter som man bör prova. Vilken är potentast men med bra effekt?

Har bara prövat HHC och den var ju väldigt svag. Har de kommit bättre nu eller är de inte värt att satsa på dessa cannabinoider?

Ursäkta om jag inte orkar söka info om alla olika, ni lär ju veta bästa så skulle va tacksam för svar.
Citera
2024-10-31, 17:37
Medlem
oiiihs avatar
det finns många nya sorter,,,,fly high,,go low,,purple flash,,,,zero out,,,go bang..daddy out...
Citera
2024-10-31, 17:52
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oiiih
det finns många nya sorter,,,,fly high,,go low,,purple flash,,,,zero out,,,go bang..daddy out...

Undrar vilken av cannabinoiderna som är bra, inte alla löjliga namnen på de produkterna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in