Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-08-26, 08:39
Medlem
Du skulle med fördel tror jag kunna dokumentera allt och betala någon instruktör så man de fixa ihop ett upplägg. Ditt utegym är kanon men dina kunskaper är din brist.
Citera
2024-08-27, 15:46
Medlem
Det där med frekvens är knepigt. Du måste lära känna din egen kropp. Vissa klarar ofta andra måste vila över en vecka.
Beror på hur hårt också, hur mycket du äter mm. Prova och se om du blir starkare eller inte och anpassa träningen
Citera
2024-08-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Omöjligt att träna rygg utan att armar tränas sekundärt.
Omöjligt? Nej.
Opraktiskt? Ja.
Citera
2024-09-02, 11:24
Medlem
Barbamonks avatar
Skulle säga det är optimalt att träna hela kroppen varje dag på ett utegym om man nyss börjat.
Citera
2024-09-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbamonk
Skulle säga det är optimalt att träna hela kroppen varje dag på ett utegym om man nyss börjat.
Skulle säga att du har fel. Att träna varje dag är det absolut sämsta man kan göra som nybörjare.
Citera
2024-09-07, 16:06
Medlem
Barbamonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaskonJaskon
Skulle säga att du har fel. Att träna varje dag är det absolut sämsta man kan göra som nybörjare.

Det är ett utegym vi pratar om. Dessutom vilar trådskaparen på lördagen så jag tycker upplägget är bra.
Citera
2024-09-09, 23:04
Medlem
forlatforatts avatar
tack för alla svar. )Har nu bytt upplägg till att träna olika muskelgrupper varje dag även lärt mig lite alternativa övningar än dom som visas på "infoskyltarna") om nu någon bryr sig =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in