2024-08-27, 23:29
Medlem
Något jag väldigt ofta funderas av är alla dessa, inlägg man ser lite här och var (mestadels på Instagram) på människor som gör reklam för nåt märke eller produkt. Vad kallar man sig för nåt när man gör ”reklam för” ???
Att man gör en diskret hemsida och i sin tur säljer produkter på hemsidan förstår jag men inte detta.
Kan nån förklara detta?
(Ps
Citera
2024-08-27, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Volta.1234
Något jag väldigt ofta funderas av är alla dessa, inlägg man ser lite här och var (mestadels på Instagram) på människor som gör reklam för nåt märke eller produkt. Vad kallar man sig för nåt när man gör ”reklam för” ???
Att man gör en diskret hemsida och i sin tur säljer produkter på hemsidan förstår jag men inte detta.
Kan nån förklara detta?
(Ps
Vänta nu, du har aldrig sett folk göra reklam för vissa företag?
Citera
2024-08-27, 23:41
Medlem
Influencer?
Citera
2024-08-27, 23:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Kan nån förklara detta?
(Ps
Vad är det du vill ha förklarat? Att företag betalar folk som når allmänheten om dom gör reklam ?
Citera
2024-08-27, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Influencer?
Jag vill gärna säga Influencer, däremot låter det fruktansvärt fel…
(inte vet jag)
Citera
2024-08-27, 23:54
Medlem
Citat:
Kan nån förklara detta?
(Ps
Tänker mig, välkommen till Flashback.

Speciellt kan du här se "folk" som gör reklam för putin, och även en hel del som kanske mest för sin egen del, gör reklam för att inte vaccinera sig och så ett gäng djupt religiösa som fått för sig att vi befolkas av utomjordingar.

För att inte tala om de där som berättar att alla svenska myndigheter är extremt korrumperade. Hoppas du förstår att de är betalda av någon som inte gillar vår demokrati.

Det där med antivaccin är lite kul. Vill de att man ska dö av polio eller stelkramp.

Och ja, på IVA har vi behandlat personer med stelkramp, även om det är ovansligt. Ingen hit att sova syntentiskt i veckor.
Senast redigerad av Stiffinger 2024-08-28 kl. 00:01.
Citera
2024-08-28, 06:12
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Kan nån förklara detta?
(Ps

Gör man reklam för något är man en annonsör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in