Citat:
Ursprungligen postat av
Doxycyklin87
Lyssna inte på sån här skit. Man är en pundare livet ut. Är du ok med att vara det så respekterar jag det, alla har rätt att döva det här helvetet hur de vill. Men vill du vara clean så finns det inget ”ääääsch”. Jag personligen kan vara clean i månader utan problem, trots att suget är där. Sen röker jag en joint en kväll, ljuger för mig själv kvällen efter och motiverar fram en till. Vips så sitter jag och röker till 04.00 trots att jag ska upp 08 för ett viktigt möte. Sitter där som en clown med glansiga ögon, svullet ansikte och en seg hjärna och låtsas som att det är lugnt.
Alla vi som pundar är trasiga och istället för att lösa skiten som män så pundar vi ner oss. Att bli clean handlar inte om att göra rätt och vara duktig utan om att respektera sig själv.
Sen kommer kissluktande pundare här inne komma och säga ”men gräs är inte ens illa”. Nej, jämfört med heroin så är det inte det. Men allt är relativt. Jag är en missbrukare själv, vet vilka pajasar vi är oavsett drog. Jag förstår varför vi gör det, men det ursäktar inte att vara tragisk för att det är tufft.
Lycka till
Nej man är inte pundare livet ut, bara om man är en svag beta male med dålig kontakt med sin farsa, eller utan Gud.
Tror man att man är en trasig pundare så kommer man fortsätta vara det klart. Man kan sluta vilken dag man vill om viljan är stark nog, oftast måste de flesta nå helvetet först dock.