• 2
  • 3
2024-08-29, 13:43
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Fist bump Min polare blev ihjälhuggen av sin polare när dom började tjafsa om några cd-skivor. Han förblödde och det var en hel pool av blod i vardagsrummet. Tram+sprit är destruktiva droger så håll det i minnet.

Låt det inte gå så långt att det ger dig en konsekvens. Anledningen till att du vill lägga ner tramadol är ju för att det är destruktivt eller hur? Det låter ju inte som att du är beroende utan tog det i ren tristess. Det är grymt beroendeframkallande du vet. Jag har tagit en hel del och supit på dom. Vi gjorde så. Det var vad folk gick på, så det är inte så att jag sitter och predikar.

Röka spliff är bara chill.

Som hobby kan du ju fixa en flummig ödla typ en större gecko och ett terrarium du kan inreda. Jag har 2 leopard geckos, skit flummiga. Dom smyger på bytet från blinda vinkeln och gör en attack. Så coola att latcha med. Jag odlar växter från frön. Palmer men oxå Peyote, magiska svampar samt cannabis. Det håller mig sysselsatt och ger sinnesro. I barcelona måste det finnas frön du kan plocka lite överallt.

Din hora! Fan får komma och hälsa på då lol? Barcelona är sjukt nice.
Husdjur där sa du fasen något! Jag älskar djur så det är högt prioriterat från och med nu.

Kom ner vad kostar en resa tur och retur? 600 för flyg kanske och några hundra för boende beroende på hur länge man stannar ')
Citera
2024-08-29, 15:37
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Haha, alltid dessa knarkare och era tolkningar av ren... Du tar Tramadol (bara ett återfall, skriver du, jadåsåråatt...), röker Hash/Weed/Cannabis och dricker alkohol - något mer du icke förtäljt. Du är en narkoman och inte ren - vem försöker du lura?
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2024-08-29 kl. 15:43.
Citera
2024-08-30, 20:02
Medlem
Sefiruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Lyssna inte på sån här skit. Man är en pundare livet ut. Är du ok med att vara det så respekterar jag det, alla har rätt att döva det här helvetet hur de vill. Men vill du vara clean så finns det inget ”ääääsch”. Jag personligen kan vara clean i månader utan problem, trots att suget är där. Sen röker jag en joint en kväll, ljuger för mig själv kvällen efter och motiverar fram en till. Vips så sitter jag och röker till 04.00 trots att jag ska upp 08 för ett viktigt möte. Sitter där som en clown med glansiga ögon, svullet ansikte och en seg hjärna och låtsas som att det är lugnt.

Alla vi som pundar är trasiga och istället för att lösa skiten som män så pundar vi ner oss. Att bli clean handlar inte om att göra rätt och vara duktig utan om att respektera sig själv.

Sen kommer kissluktande pundare här inne komma och säga ”men gräs är inte ens illa”. Nej, jämfört med heroin så är det inte det. Men allt är relativt. Jag är en missbrukare själv, vet vilka pajasar vi är oavsett drog. Jag förstår varför vi gör det, men det ursäktar inte att vara tragisk för att det är tufft.

Lycka till

Nej man är inte pundare livet ut, bara om man är en svag beta male med dålig kontakt med sin farsa, eller utan Gud.

Tror man att man är en trasig pundare så kommer man fortsätta vara det klart. Man kan sluta vilken dag man vill om viljan är stark nog, oftast måste de flesta nå helvetet först dock.
Citera
2024-09-08, 22:09
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Haha, alltid dessa knarkare och era tolkningar av ren... Du tar Tramadol (bara ett återfall, skriver du, jadåsåråatt...), röker Hash/Weed/Cannabis och dricker alkohol - något mer du icke förtäljt. Du är en narkoman och inte ren - vem försöker du lura?
Jag är ren från lyrica och tramadol, precis som jag vill. Har jag sagt att jag är ren från allting?
Citera
2024-09-12, 20:47
Medlem
Zabriskie.Points avatar
De enda som egentligen hjälper för mig när suget hoppar på en är att komma ihåg att de går över. De kan sitta i en timma, en dag eller ett par dagar som värst, men de går alltid över.

Bada bastu tycker jag funkar bra.

Göra saker med kroppen e också bra. Springa, snorkla, klättra, knulla...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in