Citat:
En jävla skam är det att diverse veritabel dussinidrottare anser sig för bra för att ställa upp i Finnkampen.
Det är en jävla skandal.
Alla ifrån DuPlantis,Kramer och nedåt borde skämmas ögonen ur sig.
Sanktioner om man är för bekväm eller endast för jävla loj att ställa upp när Sverige kallar till Finnkamp är på sin plats.
Inte en jävla gång till.
Skämmes ta mig fan..och det är dax att ta till storsläggan här.
Det är en jävla skandal.
Alla ifrån DuPlantis,Kramer och nedåt borde skämmas ögonen ur sig.
Sanktioner om man är för bekväm eller endast för jävla loj att ställa upp när Sverige kallar till Finnkamp är på sin plats.
Inte en jävla gång till.
Skämmes ta mig fan..och det är dax att ta till storsläggan här.
Citat:
Pinsamt att så många avstår Finnkampen. En eloge till alla stjärnor som inte anser sig vara för fina för Finnkampen. Speciellt credd till alla stjärnor som dubblerar - Henriksson, Granat mfl.
Bra av Kajsa dock att ge en känga till alla som inte ställer upp trots att de är friska. Hon verkade på hugget av att få till en förändring inför nästa år.
Bra av Kajsa dock att ge en känga till alla som inte ställer upp trots att de är friska. Hon verkade på hugget av att få till en förändring inför nästa år.
Citat:
För svensk del måste det otvetydigt stämmas i bäck.
Finnkampen med sin 100 åriga historia är större än varje enskild idrottskvinna/man.
Pallar man inte Finnkampsstarter så pallar man verkligen inte heller turistresor eller andraklassresor a la Andreas Kramer till diverse EM och VM.
Det är fan nog nu med egoisternas trams.
Kräk rent ut sagt,och detta tramset skall avslutas NU!
Har du stake Storåkers?
Finnkampen med sin 100 åriga historia är större än varje enskild idrottskvinna/man.
Pallar man inte Finnkampsstarter så pallar man verkligen inte heller turistresor eller andraklassresor a la Andreas Kramer till diverse EM och VM.
Det är fan nog nu med egoisternas trams.
Kräk rent ut sagt,och detta tramset skall avslutas NU!
Har du stake Storåkers?
Citat:
Eller så utdelar man nödvändiga straff till diverse fåntrattar som inte vill ställa upp endast därför att de är för fina i kanten.
Är du för fin i kanten för Finnkamp så gäller det övriga mästerskap också där du uttas på marginalen.
Gäller i stort sett alla svenska idtottare utom DuPlantis.
Antingen ställer du upp en enda JÄVLA gång per år..eller också ligger du i diket.
Jag skiter i dig om du skiter i mig,när det gäller Finnkampen.
Jag skiter i din jävla plats 14 på EM.
Det är FAN nog nu!
Är du för fin i kanten för Finnkamp så gäller det övriga mästerskap också där du uttas på marginalen.
Gäller i stort sett alla svenska idtottare utom DuPlantis.
Antingen ställer du upp en enda JÄVLA gång per år..eller också ligger du i diket.
Jag skiter i dig om du skiter i mig,när det gäller Finnkampen.
Jag skiter i din jävla plats 14 på EM.
Det är FAN nog nu!
Citat:
Citat:
Instämmer!
Dock förstår jag ändå Duplantis som inte kan vara anonym på något sätt, utan precis allt kretsar kring honom om han kommer till start, men på hemmaplan får även han ”offra sig” och det tycker jag man kan kräva också..