Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-02, 00:14
  #1
Medlem
Hej. Hoppas jag hamnat rätt. Annars flytta gärna tråden rätt.

Har tagit ca 80mg zopliklon, under ca 3 timmar. Känner mig någorlunda pigg. Började med 2, sen har det utökats och den sista tog jag för en liten stund sedan. 5 minuter kanske. Kommer inte ihåg alla tider riktigt.

Har också tagit, aratonin 30mg, 100mg lergigan och min dagliga dos av SSRI.


Känner mig pigg när jag ligger ner, men dålig balans och känner mig lätt förvirrad.
Är det okej att gå och lägga sig?

Man: 40-60 år, kroppsvikt 89.
Citera
2024-09-02, 00:16
  #2
Medlem
Bör tillägga att jag är ensam hemma. Visst behovs det mer för att hamna i koma? Så utifrån det borde det vara lugnt att gå och lägga sig.

Kan tillföra 200-300mg lergigan utöver det, och ytterliga Alvedon, och en blandning av massa tabletter
__________________
Senast redigerad av Elocone 2024-09-02 kl. 00:22.
Citera
2024-09-02, 00:23
  #3
Medlem
zombie-nations avatar
Om man bara tar zopiklon så har jag som relativt mellanliten person glatt tuggat i mig en sådär 15 7 mg. Jag dog inte alls. Men risken för blackout är nog rätt stor.

Sluta ta tabletter, du kommer glömma hur mycket du har tagit. Ta definitivt inte Alvedon om du inte vill leva ditt liv med leverskador.
Citera
2024-09-02, 00:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Om man bara tar zopiklon så har jag som relativt mellanliten person glatt tuggat i mig en sådär 15 7 mg. Jag dog inte alls. Men risken för blackout är nog rätt stor.

Sluta ta tabletter, du kommer glömma hur mycket du har tagit. Ta definitivt inte Alvedon om du inte vill leva ditt liv med leverskador.


Har en önskan om att ta något som fördjupar sömnen och som kan leda till att inte vakan imorgon. Men mer zopliklon har jag tyvärr inte. Bara lergigan, atarax, aratonin, muskelavslappnande och betablockare
Citera
2024-09-02, 00:32
  #5
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Har en önskan om att ta något som fördjupar sömnen och som kan leda till att inte vakan imorgon. Men mer zopliklon har jag tyvärr inte. Bara lergigan, atarax, aratonin, muskelavslappnande och betablockare

Gå och lägg dig och försök prata med någon i morgon, alltså någon riktig person, inte psykiatrin.
Citera
2024-09-02, 00:35
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Gå och lägg dig och försök prata med någon i morgon, alltså någon riktig person, inte psykiatrin.


Tack, det får nog bli något sånt..
Citera
2024-09-02, 00:36
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Tack, det får nog bli något sånt..

Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Om man bara tar zopiklon så har jag som relativt mellanliten person glatt tuggat i mig en sådär 15 7 mg. Jag dog inte alls. Men risken för blackout är nog rätt stor.

Sluta ta tabletter, du kommer glömma hur mycket du har tagit. Ta definitivt inte Alvedon om du inte vill leva ditt liv med leverskador.


Har nu blockerat utegången, så jag inte vandrar ut i natt. Så får vi se och hoppas att jag får en bättre dag imorgon. Godkväll!
Citera
2024-09-02, 01:17
  #8
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Har nu blockerat utegången, så jag inte vandrar ut i natt. Så får vi se och hoppas att jag får en bättre dag imorgon. Godkväll!
Vill du inte vakna imorgon?
Citera
2024-09-02, 01:26
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Vill du inte vakna imorgon?


Helst inte

Har tagit Klorzoxazon ett gäng. Oklart antal, fler atarax och lergigan, även aratonin.
Citera
2024-09-02, 01:31
  #10
Medlem
Förmodligen överlever jag natten, skulle haft imovane och andar startklare tabletters. Men du blir det en liten mix av lite blandat. Att ligga ner får bra, kliver jag upp är balansen rätt dålig.

Men lär vakan upp imorgon och vara väldigt trött och kanske ångerfylld.

Det jag tagit tidigare (som står i tråden) + 50 st 25mg lergigan kanske kan öka snnoelikheyen något. Så går jag och lägger mig om en kort stund.
__________________
Senast redigerad av Elocone 2024-09-02 kl. 01:36.
Citera
2024-09-02, 01:42
  #11
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Förmodligen överlever jag natten, skulle haft imovane och andar startklare tabletters. Men du blir det en liten mix av lite blandat. Att ligga ner får bra, kliver jag upp är balansen rätt dålig.

Men lär vakan upp imorgon och vara väldigt trött och kanske ångerfylld.

Det jag tagit tidigare (som står i tråden) + 50 st 25mg lergigan kanske kan öka snnoelikheyen något. Så går jag och lägger mig om en kort stund.
Det är ju ingen långsiktig lösning du kör med, så detta lär du upphöra med genast. Så vad fan handlar denna kväll om egentligen? I framtiden, om du ger dig själv en sådan, så kommer du inse att du just nu ropar på hjälp. Det låter såhär för många. Hoppas du får rätsida på allt.
Citera
2024-09-02, 01:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Det är ju ingen långsiktig lösning du kör med, så detta lär du upphöra med genast. Så vad fan handlar denna kväll om egentligen? I framtiden, om du ger dig själv en sådan, så kommer du inse att du just nu ropar på hjälp. Det låter såhär för många. Hoppas du får rätsida på allt.


Tidigare vid överdoseringar jag ringt efter hjälp, tänkte inte göra det nu. Antingen funkar det, funkar det inte får jag fortsätta leva mitt liv som jag varit missnöjd med i många år. Det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in