Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Ja, det är läskigt att så många män är villiga att våldta någon som är medvetslös. Om inte mannen har hittat på en lögn till dessa män om att det är hennes våta dröm att bli tagen när hon sover. Dom verkar ju funnits inom alla yrken också även poliser om jag läste rätt nånstans. När en människa som har valt att bli polis gör detta, det får en att undra varför den vill bli polis. Det är samma sak som dom poliserna som dumpen har tagit, typ 4-5 st. Varför bli polis när man har dessa sjuka böjningar, samma sak som han kapten klänning som jagade sexbrottslingar så var han värsta sorten själv.
80 män, det är en jävla massa män, så skrämmande nog så är det nog väldigt enkelt får jag intrycket som. Män verkar vara villiga att göra precis vad som helst för lite sex, det ser man ju så fort det blir lite laglöst i ex Krig så ska det alltid våldtas. Ukraina har den del riktigt skrämmande historier och nyligen var det en tillfångatagen ryss som berättade att dom våldtog både kvinnor och barn för att sedan mörda dom.
Jag är man och jag funderar om man inte ska börja med ta bort sexlusten hos män redan från barn, göra dom sterila också. Sen om man vill ha barn eller sex så får man visa att man klarar av det. Genom undersökningar och klarar man inte av det sen så ryker det. Låter kanske väldigt extremt det här men det sker ju så otroligt mycket övergrepp tiotusentals bara i Sverige varje år. Det är för mycket. Män verkar ju inte förmögna att klara av sexbiten.
Måste säga att den kvinnan som blev våldtagen är otrolig starkt när hon vill ha öppen rättegång i stället för sluten.
Det kan ju vara så att maken förde vissa bakom ljuset. Men ändå... Hur kul är det att ligga med någon som är medvetslös? Och de måste ju ha undrat varför de inte fick lukta parfym/tobak och varför de var tvungna att sitta ute på parkeringen tills hon var medvetslös... Så, samtliga måste ju som minst ha anat att något inte stod rätt till. Och förmodligen visste flertalet att det var regelrätt våldtäkt de utsatte henne för. Ja, usch och tvi! Skenhelig gubbe, den där Kapten Klänning. Först suga åt sig offentliga applåder för sitt "engagemang" för utsatta kvinnor och sedan samtidigt våldta kvinnor. Och han var rentav misstänkt för våldtäkt mot barn....... Usch och tvi!
Våldtäkter i krig fyller även andra syften. Det att man våldtar fiendes kvinnor och barn (och även män), är för att lamslå fienden, förstöra för fienden på djupet/förnedra fienden på djupet. En slags psykologisk krigsföring. Inte sällan är soldaterna ju drogade när de utför sina illdåd av våldtäkter, tortyr och mord på civila. Men visst: finns säkert en och annan sjuk sexualsadist som dessutom njuter av våldtäkterna han utför i krig...
Nja, det blir ju en kollektiv bestraffning för vad en klick sjuka män ställer till med. Bättre då att verkligen lära ut att respektera lagar och att lära ut att respektera nej/lära sig inhämta samtycke osv. Och hårda straff om man bryter mot lagen och våldtar någon. Men jag förstår din tanke. Dock är flertalet män bra män som aldrig för sitt liv skulle våldta någon.
Otroligt stark och modig! Hon vänder ju sitt fruktansvärda öde till något stort genom att välja att vara offentlig på detta. Hon visar att hon som offer inte har något att skämmas över. Och på så vis kan hon vara en förebild för många andra våldtäktsoffer. Stark och modig kvinna!