Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-05, 16:48
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Låter maken har enormt intresse för det sexuella och går igång på typ allt. Får hoppas att han sitter inlåst tills han dör.
Stackars kvinna och barnen som har en sådan rutten far. Hade det varit min far och denna hade någonsin kommit då hade jag velat tortera han till döds efter vad han har gjort min mor.

Stackars kvinna som trott under så lång tid att hon lider av demens när hon inte ens gör det.

Ändå en jävla massa tur att han åkte dit, att dom ens kom på han och kunde nysta upp en sådan härva från att fota folks underliv.
Det får mig att fundera på hur mycket sjuka människor som kommer undan, även om dom åker dit för ett mindre brott så kan finnas något gigantisk bakom även den personen.
Var det gubben som hade demens ?
Tänk dig morfars hosta efter det där, tvätta han henne efteråt.. typ gick demensen över förståndet ?
Ibland förstår man varför vissa översexuella personer låses in.
Citera
2024-09-05, 16:57
Medlem
Citat:
Låter maken har enormt intresse för det sexuella och går igång på typ allt. Får hoppas att han sitter inlåst tills han dör.
Stackars kvinna och barnen som har en sådan rutten far. Hade det varit min far och denna hade någonsin kommit då hade jag velat tortera han till döds efter vad han har gjort min mor.

Stackars kvinna som trott under så lång tid att hon lider av demens när hon inte ens gör det.

Ändå en jävla massa tur att han åkte dit, att dom ens kom på han och kunde nysta upp en sådan härva från att fota folks underliv.
Det får mig att fundera på hur mycket sjuka människor som kommer undan, även om dom åker dit för ett mindre brott så kan finnas något gigantisk bakom även den personen.

Japp, vi får verkligen hoppas han får sitta på livstid.

Ja, usch och fy. Stackars kvinna och stackars deras barn! Hoppas innerligt på att de får all den hjälp och stöd de behöver.

Ja, det var rejäl tur att han åkte dit! Och sedan dessa över 80 män som har våldtagit kvinnan när hon varit drogad av sin make... Vad är det för avskum? Det får en ju att undra hur många fler sådana här människor det finns? Män och kvinnor som är kapabla till sådana här sjuka handlingar... Usch och tvi!

Det är ju litegrann som Nytorgsmannen. Han åkte dit för narkotikabrott. Och så uppdagades det han han hade en massa filmer på när han våldtar sovande kvinnor.

Hur många sådana här finns det? Blir verkligen frågan.

Starkt av kvinnan denna tråd handlar om att vara offentlig med sitt namn osv.
Citera
2024-09-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinnpaj
Helt sinnessjukt stark kvinna som vill ha öppna förhandlingar och därmed möjliggör att förövarens identitet röjs.
Gisèle Pélicot, du förtjänar all världens stöd och respekt!

Det skriver jag verkligen under på! Otroligt starkt!
Får nu hoppas att hon och hennes barn får all stöd och hjälp de behöver nu och framöver.
Senast redigerad av TomatKungen 2024-09-05 kl. 17:03.
Citera
2024-09-05, 17:42
Medlem
Det som är mest skrämmande är å läsa i den här tråden å inse hur många pervon det finns som går igång på våldtäkt.

Det får mig å undra hur många som kommer undan med sina störda perversioner.
Citera
2024-09-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Japp, vi får verkligen hoppas han får sitta på livstid.

Ja, usch och fy. Stackars kvinna och stackars deras barn! Hoppas innerligt på att de får all den hjälp och stöd de behöver.

Ja, det var rejäl tur att han åkte dit! Och sedan dessa över 80 män som har våldtagit kvinnan när hon varit drogad av sin make... Vad är det för avskum? Det får en ju att undra hur många fler sådana här människor det finns? Män och kvinnor som är kapabla till sådana här sjuka handlingar... Usch och tvi!

Det är ju litegrann som Nytorgsmannen. Han åkte dit för narkotikabrott. Och så uppdagades det han han hade en massa filmer på när han våldtar sovande kvinnor.

Hur många sådana här finns det? Blir verkligen frågan.

Starkt av kvinnan denna tråd handlar om att vara offentlig med sitt namn osv.

Ja, det är läskigt att så många män är villiga att våldta någon som är medvetslös. Om inte mannen har hittat på en lögn till dessa män om att det är hennes våta dröm att bli tagen när hon sover. Dom verkar ju funnits inom alla yrken också även poliser om jag läste rätt nånstans. När en människa som har valt att bli polis gör detta, det får en att undra varför den vill bli polis. Det är samma sak som dom poliserna som dumpen har tagit, typ 4-5 st. Varför bli polis när man har dessa sjuka böjningar, samma sak som han kapten klänning som jagade sexbrottslingar så var han värsta sorten själv.

80 män, det är en jävla massa män, så skrämmande nog så är det nog väldigt enkelt får jag intrycket som. Män verkar vara villiga att göra precis vad som helst för lite sex, det ser man ju så fort det blir lite laglöst i ex Krig så ska det alltid våldtas. Ukraina har den del riktigt skrämmande historier och nyligen var det en tillfångatagen ryss som berättade att dom våldtog både kvinnor och barn för att sedan mörda dom.

Jag är man och jag funderar om man inte ska börja med ta bort sexlusten hos män redan från barn, göra dom sterila också. Sen om man vill ha barn eller sex så får man visa att man klarar av det. Genom undersökningar och klarar man inte av det sen så ryker det. Låter kanske väldigt extremt det här men det sker ju så otroligt mycket övergrepp tiotusentals bara i Sverige varje år. Det är för mycket. Män verkar ju inte förmögna att klara av sexbiten.

Måste säga att den kvinnan som blev våldtagen är otrolig starkt när hon vill ha öppen rättegång i stället för sluten.
Citera
2024-09-05, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Var det gubben som hade demens ?
Tänk dig morfars hosta efter det där, tvätta han henne efteråt.. typ gick demensen över förståndet ?
Ibland förstår man varför vissa översexuella personer låses in.

Nej, alla trodde hon hade för att hon ständigt glömde bort saker men det visar sig att hon var ständigt borta för att mannen drogade henne hela tiden.

Finns rätt mycket sjuka översexuella personer där ute, dessa skulle vi behöva ha kontroll på och som du säger låsas in. Tyvärr finns det inga sådana kontroller och Sverige är typiskt sådant land som gillar ha dom lösa så att dom kan göra mer hemskheter.

Vanlig sex räcker inte för vissa, det ska överdrivas hela tiden och nya gränser hela tiden. Ju mer extrem desto bättre, frågan ens om dessa män kan njuta av vanlig sex längre.
Citera
2024-09-05, 19:21
Avstängd
Greatgargamels avatar
Fruktansvärt att läsa om detta!!
Citera
2024-09-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ja, det är läskigt att så många män är villiga att våldta någon som är medvetslös. Om inte mannen har hittat på en lögn till dessa män om att det är hennes våta dröm att bli tagen när hon sover. Dom verkar ju funnits inom alla yrken också även poliser om jag läste rätt nånstans. När en människa som har valt att bli polis gör detta, det får en att undra varför den vill bli polis. Det är samma sak som dom poliserna som dumpen har tagit, typ 4-5 st. Varför bli polis när man har dessa sjuka böjningar, samma sak som han kapten klänning som jagade sexbrottslingar så var han värsta sorten själv.

80 män, det är en jävla massa män, så skrämmande nog så är det nog väldigt enkelt får jag intrycket som. Män verkar vara villiga att göra precis vad som helst för lite sex, det ser man ju så fort det blir lite laglöst i ex Krig så ska det alltid våldtas. Ukraina har den del riktigt skrämmande historier och nyligen var det en tillfångatagen ryss som berättade att dom våldtog både kvinnor och barn för att sedan mörda dom.

Jag är man och jag funderar om man inte ska börja med ta bort sexlusten hos män redan från barn, göra dom sterila också. Sen om man vill ha barn eller sex så får man visa att man klarar av det. Genom undersökningar och klarar man inte av det sen så ryker det. Låter kanske väldigt extremt det här men det sker ju så otroligt mycket övergrepp tiotusentals bara i Sverige varje år. Det är för mycket. Män verkar ju inte förmögna att klara av sexbiten.

Måste säga att den kvinnan som blev våldtagen är otrolig starkt när hon vill ha öppen rättegång i stället för sluten.

Det kan ju vara så att maken förde vissa bakom ljuset. Men ändå... Hur kul är det att ligga med någon som är medvetslös? Och de måste ju ha undrat varför de inte fick lukta parfym/tobak och varför de var tvungna att sitta ute på parkeringen tills hon var medvetslös... Så, samtliga måste ju som minst ha anat att något inte stod rätt till. Och förmodligen visste flertalet att det var regelrätt våldtäkt de utsatte henne för. Ja, usch och tvi! Skenhelig gubbe, den där Kapten Klänning. Först suga åt sig offentliga applåder för sitt "engagemang" för utsatta kvinnor och sedan samtidigt våldta kvinnor. Och han var rentav misstänkt för våldtäkt mot barn....... Usch och tvi!

Våldtäkter i krig fyller även andra syften. Det att man våldtar fiendes kvinnor och barn (och även män), är för att lamslå fienden, förstöra för fienden på djupet/förnedra fienden på djupet. En slags psykologisk krigsföring. Inte sällan är soldaterna ju drogade när de utför sina illdåd av våldtäkter, tortyr och mord på civila. Men visst: finns säkert en och annan sjuk sexualsadist som dessutom njuter av våldtäkterna han utför i krig...

Nja, det blir ju en kollektiv bestraffning för vad en klick sjuka män ställer till med. Bättre då att verkligen lära ut att respektera lagar och att lära ut att respektera nej/lära sig inhämta samtycke osv. Och hårda straff om man bryter mot lagen och våldtar någon. Men jag förstår din tanke. Dock är flertalet män bra män som aldrig för sitt liv skulle våldta någon.

Otroligt stark och modig! Hon vänder ju sitt fruktansvärda öde till något stort genom att välja att vara offentlig på detta. Hon visar att hon som offer inte har något att skämmas över. Och på så vis kan hon vara en förebild för många andra våldtäktsoffer. Stark och modig kvinna!
Citera
2024-09-06, 00:58
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Möjligt? Det är väl väldigt mycket just det möjligt. Här även fan tom alltså poliser som knullat. Snubben har väl framställt det som fritt att knulla! Vem som är välkommen! Sedan drogat kvinnan. Man tycker ju de borde ju kanske ställt frågan. Är hon verkligen med på detta?

Ingen vettig människa hade ägnat sig åt något sådant här. Det är samhällets bottenskrap, degenerater deluxe.

Hoppas dom alla blir uthängda och får sina liv förstörda & fängelse. En kula i huvudet hade varit mer lämpligt men men...

Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Det som är mest skrämmande är å läsa i den här tråden å inse hur många pervon det finns som går igång på våldtäkt.

Det får mig å undra hur många som kommer undan med sina störda perversioner.
Riktigt sjuka typer. Samma skräp och undermänniskor som pedofiler.

Citat:
Nej, alla trodde hon hade för att hon ständigt glömde bort saker men det visar sig att hon var ständigt borta för att mannen drogade henne hela tiden.

Finns rätt mycket sjuka översexuella personer där ute, dessa skulle vi behöva ha kontroll på och som du säger låsas in. Tyvärr finns det inga sådana kontroller och Sverige är typiskt sådant land som gillar ha dom lösa så att dom kan göra mer hemskheter.

Vanlig sex räcker inte för vissa, det ska överdrivas hela tiden och nya gränser hela tiden. Ju mer extrem desto bättre, frågan ens om dessa män kan njuta av vanlig sex längre.
Varför gör inte högerregeringen något åt det? Inför tvångsmedicinering för dessa typer. I mina ögon är sexualbrott det mest avskyvärda som finns.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-09-06 kl. 01:03.
Citera
2024-09-06, 02:00
Medlem
lindansarengabriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orco2
Aborter är väl bra? Tex vid våldtäkt mm
Sen kunde det utvidgas lite först fram till v 20 eller vad det är nu sen efter första valet till riksdagen
har man röstat vänster så borde politisk abort gälla🤣🤣

Egentligen tveksamt med abort vid våldtäkt. Ett absolut krav är i så fall att man kan garantera barnet att bli faderslös.
Föreställ dig att du kom till genom en överfallsvåldtäkt.
Citera
2024-09-06, 08:45
Medlem
Ju äldre man blir desto mer uppenbart blir det att folk inte är friska. Det går runt så jävla många dårar och ruttna själar där ute att man gör bäst i att hålla sig hemmavid och umgås med en mycket snäv krets.
Citera
2024-09-06, 08:53
Medlem
Citat:

Ja man hoppas ju att dom nu åker dit på löpande band så det sjunger om det!

Med en öppen rättegång så lär dom väl bli hårt dömda av den stora massan iaf även om en del kanske slingrar sig lite genom lagar och paragrafer.

Man slutar aldrig att häpna över människors värsta vidrigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in