Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Många av dagens kvinnor har svårigheter att njuta när de har sex och detta brukar resultera i att de ligger som ett medvetslöst kolli när mannen kraftfullt spetsar henne i samtliga hål
Utifrån detta så kan man dra slutsatsen att de flesta män som haft sex med BO faktiskt har handlat i "god tro" när de med kärleksfull ömhet valt att penetrera den promiskuösa kvinna som satt sig själv i ett hypagogt tillstånd för kraftfullare njutning, där dröm & verklighet överträffar varandra i syftet att uppnå total sexuell extas & njutning
Det sexuella begäret hos en sovande kvinna är inte på ngt sätt att förkasta utan bör snarare ses som en sexuell realitet, då man med hjälp av sömnens utsuddade moraliska gränser når nya höjder av den faktiska njutningen. Undersökningar, som jag tagit del av, visar dessutom på att kvinnor överlag finner det upphetsande att vakna upp med sina hål fyllda eller när manshänder berör hennes kropp på de mest intima områden. Lite som hotellfrukost på sängen.
Att detta klassas som våldtäkt är för mig helt obegripligt, då detta mer borde klassas som ngn form av vardagslyx
Finns egentligen ingen GM i detta sk "brott" mer än den promiskuösa kvinna som med droger & mannens hjälp lät sina innersta fantasier uppfyllas
Killar som dig får mig att bli mörkrädd. Jag tror du lever i en helt annan värld än oss andra.
En sån som du skapar och vrider och vänder på själv tills den passar dina preferenser och önskningar.
Att du inte ens kan förstå att det är ett brott får mig antingen att tro att du är ett barn, eller så år du en Incel 🤷♀️ Jag har svårt att se hur många tjejer du pratat med som önskas bli påknullade i alla hål medans de sover av helt random män, för att de inte vågar göra det annars.
Bara för att tjejer låtsas älska det i dina allt för mycket kollade klipp på Lubstertube så betyder det inte att det faktiskt är något som stämmer i verkligheten. Samma sak som att du ser på tecknat; Djur kan faktiskt inte prata i verkligheten även fast att de gör det på film 😮 Tro det eller ej. Men det var ett exempel så du skulle kunna försöka komma tillbaka till verkligheten.
Är det kanske din egna önskan? Att du har ett begär och längtan att få bli påsatt av en man i alla dina hål? Men att du kanske flackar lite i dina känslor kring det, så du fantiserar att du sover eller är drogad så det blir mer "ok" att det händer dig, istället för att du faktiskt frivilligt och vaken skulle vilja be om det? 🤔
Annars så vill jag mer än gärna läsa dina "undersökningar" som du pratar om 😂 Som inte är frågade i en Porrtidning från Macken på 90-talet där svaren endast är fabrikerade till att tillfredsställa mäns våldtäcktsdrömmar och där med får dem att känna att det dem vill göra är faktisk helt okej, för dem gillar det! 🤦♀️😂
Och snälla sluta skriv som att du arbetar för en sida med Sexnoveller för gamlingar. Det låter bara äckligt