Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-21, 15:20
Medlem
Man undrar hur själva marknadsföringen och säljsnacket har gått till här.

"Min fru ligger här hemma medvetslös, fritt fram att knulla henne. 100euro för en halvtimme".

Knulla en hora med samtycke är en sak men att ligga med en medvetslös? Va fan.
Citera
2024-09-21, 19:05
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du kanske ska läsa detta:

"En 44-årig trebarnspappa erkände sig i veckan skyldig till våldtäkt på Gisèle Pélicot 2018, vars make Dominique Pélicot lät andra män våldta henne när hon var medvetslös. Enligt Le Monde vände sig 44-åring direkt till 72-åriga Gisèle Pélicot i rättegångssalen och bad om ursäkt.

– Det är hemskt att jag var en del av den här mardrömmen. Min ursäkt kommer inte att förändra något, men jag ville ändå säga förlåt, sade mannen.

Trebarnspappan är en av 50 som åtalats för våldtäkt på Pélicot. Flera av männen riskerar 20 års fängelse för grov våldtäkt
." Källa: https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...4d4fdff5&ei=43

Du får börja tänka om kring dina märkliga hypoteser. De stämmer nämligen inte med verkligheten.

Och?

Påminner lite om det sk stockholmssyndromet, där BO (i detta fall mannen) identifierar sig med GM (i detta fall frun) & därmed åberopar sig själv som skyldig i syftet att försvara den han älskar. Vi har sett det innan i historien & vi ser det nu

Han har erkänt sig skyldig men för den sakens skull behöva det inte betyda att han är skyldig. Iaf inte till våldtäkt. Koppleri & sedlighetsbrott kanske. För det var ju trots allt hans fru som med lidelsefull lust & djuriskt begär satte igång denna prostitutionshärva, där hon i sann asiatisk "sleeping beauty" anda drogade i syftet att uppnå sexuell extas i sfären mellan sömn & vaket tillstånd

Som äkta make tar man självklart rygg på sin fru men ett stort minus är att han valde att på falska grunder sätta dit de många män som endast agerade välgörare i denna sexualrealistiska skildring av en kvinnas skönhetssömn
Citera
2024-09-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Och?

Påminner lite om det sk stockholmssyndromet, där BO (i detta fall mannen) identifierar sig med GM (i detta fall frun) & därmed åberopar sig själv som skyldig i syftet att försvara den han älskar. Vi har sett det innan i historien & vi ser det nu

Han har erkänt sig skyldig men för den sakens skull behöva det inte betyda att han är skyldig. Iaf inte till våldtäkt. Koppleri & sedlighetsbrott kanske. För det var ju trots allt hans fru som med lidelsefull lust & djuriskt begär satte igång denna prostitutionshärva, där hon i sann asiatisk "sleeping beauty" anda drogade i syftet att uppnå sexuell extas i sfären mellan sömn & vaket tillstånd

Som äkta make tar man självklart rygg på sin fru men ett stort minus är att han valde att på falska grunder sätta dit de många män som endast agerade välgörare i denna sexualrealistiska skildring av en kvinnas skönhetssömn

Ja, maken har erkänt. Helt korrekt.
Men nu handlade artikeln jag länkade till inte om makens erkännande. Utan det var en av de 80 våldtäktsförövarna som har erkänt sig skyldig till våldtäkt, den artikeln handlade om.

Dvs. Nu har två erkänt sig skyldig till brott. Maken och en av männen som våldfört sig på makens fru.

När ska du börja inse att det är kvinnan som är brottsoffret i denna soppa? Hur många fler erkännande behöver du läsa om innan polletten trillar ner?
Citera
2024-09-22, 01:42
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ja, maken har erkänt. Helt korrekt.
Men nu handlade artikeln jag länkade till inte om makens erkännande. Utan det var en av de 80 våldtäktsförövarna som har erkänt sig skyldig till våldtäkt, den artikeln handlade om.

Dvs. Nu har två erkänt sig skyldig till brott. Maken och en av männen som våldfört sig på makens fru.

När ska du börja inse att det är kvinnan som är brottsoffret i denna soppa? Hur många fler erkännande behöver du läsa om innan polletten trillar ner?

Eller så har den "utsatta" kvinnan helt enkelt gjort ett sådant gott intryck på de män hon lyckats dupera, så att de hellre offrar sitt eget anseende & sin egen frihet än att framställa henne i dålig dager

Kvinnor har en sådan förmåga. De älskar att dupera sina manliga älskare. Det trodde jag att (nästan) alla män visste & förstod
Citera
2024-09-22, 12:27
Medlem
Citat:
Eller så har den "utsatta" kvinnan helt enkelt gjort ett sådant gott intryck på de män hon lyckats dupera, så att de hellre offrar sitt eget anseende & sin egen frihet än att framställa henne i dålig dager

Kvinnor har en sådan förmåga. De älskar att dupera sina manliga älskare. Det trodde jag att (nästan) alla män visste & förstod

Hon var neddrogad/medvetslös. Så det var nog extremt svårt för henne att göra något intryck överhuvudtaget på någon av sina 80 förövare.
Citera
2024-09-22, 18:55
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Hon var neddrogad/medvetslös. Så det var nog extremt svårt för henne att göra något intryck överhuvudtaget på någon av sina 80 förövare.

Nej, hon tog droger för att hamna i ett tillstånd mellan sömn & verklighet, ett hypnagogt tillstånd, vilket är vanligt i samband med sex i Asien där fenomenet kallas för "sleeping beauty"

Känslan av att frivilligt låta sig utnyttjas sexuellt i ett utsatt tillstånd utan att låta sig styras av moral
Citera
2024-09-22, 21:03
Medlem
Men hon måste känt av det dagen efter? I fittan och anus att ett flertal kukar pumpat hennes hål? Märkligt……🤷‍♂️
Citera
2024-09-22, 21:51
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Men hon måste känt av det dagen efter? I fittan och anus att ett flertal kukar pumpat hennes hål? Märkligt……🤷‍♂️

...vilket talar för att hon mycket väl fann denna njutningsfyllda behandling av kön & anus högst acceptabel, i synnerhet då både man, familj & manliga välgörare dansade efter hennes taktpinne

Att i drogrus sväva mellan dröm & verklighet samtidigt som hålen massivt & njutningsfyllt blir fyllda till bredden & höjden är en emotionell höjdpunkt i aktuell kvinnas jakt efter kontinuerlig & gränsöverskridande extas i jakten efter den ultimata orgasmen

Så omedveten om vad som hände, det har hon aldrig varit. Tvärtom, det är ju hon som är den sanna GM i denna sk prostitutionshärva
Citera
2024-09-23, 03:38
Medlem
Citat:
Många av dagens kvinnor har svårigheter att njuta när de har sex och detta brukar resultera i att de ligger som ett medvetslöst kolli när mannen kraftfullt spetsar henne i samtliga hål

Utifrån detta så kan man dra slutsatsen att de flesta män som haft sex med BO faktiskt har handlat i "god tro" när de med kärleksfull ömhet valt att penetrera den promiskuösa kvinna som satt sig själv i ett hypagogt tillstånd för kraftfullare njutning, där dröm & verklighet överträffar varandra i syftet att uppnå total sexuell extas & njutning

Det sexuella begäret hos en sovande kvinna är inte på ngt sätt att förkasta utan bör snarare ses som en sexuell realitet, då man med hjälp av sömnens utsuddade moraliska gränser når nya höjder av den faktiska njutningen. Undersökningar, som jag tagit del av, visar dessutom på att kvinnor överlag finner det upphetsande att vakna upp med sina hål fyllda eller när manshänder berör hennes kropp på de mest intima områden. Lite som hotellfrukost på sängen.

Att detta klassas som våldtäkt är för mig helt obegripligt, då detta mer borde klassas som ngn form av vardagslyx

Finns egentligen ingen GM i detta sk "brott" mer än den promiskuösa kvinna som med droger & mannens hjälp lät sina innersta fantasier uppfyllas

Killar som dig får mig att bli mörkrädd. Jag tror du lever i en helt annan värld än oss andra.
En sån som du skapar och vrider och vänder på själv tills den passar dina preferenser och önskningar.

Att du inte ens kan förstå att det är ett brott får mig antingen att tro att du är ett barn, eller så år du en Incel 🤷‍♀️ Jag har svårt att se hur många tjejer du pratat med som önskas bli påknullade i alla hål medans de sover av helt random män, för att de inte vågar göra det annars.
Bara för att tjejer låtsas älska det i dina allt för mycket kollade klipp på Lubstertube så betyder det inte att det faktiskt är något som stämmer i verkligheten. Samma sak som att du ser på tecknat; Djur kan faktiskt inte prata i verkligheten även fast att de gör det på film 😮 Tro det eller ej. Men det var ett exempel så du skulle kunna försöka komma tillbaka till verkligheten.

Är det kanske din egna önskan? Att du har ett begär och längtan att få bli påsatt av en man i alla dina hål? Men att du kanske flackar lite i dina känslor kring det, så du fantiserar att du sover eller är drogad så det blir mer "ok" att det händer dig, istället för att du faktiskt frivilligt och vaken skulle vilja be om det? 🤔

Annars så vill jag mer än gärna läsa dina "undersökningar" som du pratar om 😂 Som inte är frågade i en Porrtidning från Macken på 90-talet där svaren endast är fabrikerade till att tillfredsställa mäns våldtäcktsdrömmar och där med får dem att känna att det dem vill göra är faktisk helt okej, för dem gillar det! 🤦‍♀️😂

Och snälla sluta skriv som att du arbetar för en sida med Sexnoveller för gamlingar. Det låter bara äckligt
Citera
2024-09-23, 17:01
Medlem
Citat:
Nej, hon tog droger för att hamna i ett tillstånd mellan sömn & verklighet, ett hypnagogt tillstånd, vilket är vanligt i samband med sex i Asien där fenomenet kallas för "sleeping beauty"

Känslan av att frivilligt låta sig utnyttjas sexuellt i ett utsatt tillstånd utan att låta sig styras av moral

Det där är saker du har fantiserat ihop.

Mannen är en sexförbrytare. Och han har erkänt sig skyldig. Allt uppdagades sedan han filmade okända kvinnor under kjolen i affären. Och ytterligare en av förövarna har erkänt våldtäkt. Du får nog tagga ner på dina fantasier.
Citera
2024-09-23, 21:15
Medlem
Med Fritzl så åkte han ju dit för att ett av barnen fick en könssjukdom och man gick till läkare med det, som jag förstår.

Vad var Fritzl-åka-fast-momentet i detta fall? Jag menar i och med att det pågick i 10 år. Vad fick kvinnan att gå till polisen när hon gjorde det, hade hon först då förstått vad hon utsatts för? Ej insatt i fallet.
Citera
2024-09-25, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Herre min tid vad krystat

”They are firefighters, craftsmen, ex-police officers, electricians and journalists. Their names are Paul, Quentin, Patrice, Thierry, Saifeddine, Ludovick, Joseph and Redouan. They are between 21 and 68 years old. Their appearance is ordinary, their lives orderly. Most are in relationships, or even fathers.”

säger ännu mer om hur sjukt det är och hur rätt man har kring blattarna som kommer om de måste skriva sådär.

Vad är det "sjuka" här tycker du?

Att 80 män vill våldta en främmande drogad kvinna, och också aktivt väljer att göra det, eller att de inte allesammans är muslimer?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in