Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-06, 12:23
Medlem
Söker efter de snabbaste och bästa tipsen att läka näsan från att ha snortat kriss ganska duktigt… testat de mesta men känns som den inte läker lika fort som de bör..
Citera
2024-09-06, 12:25
Medlem
Vitpeppar är bra för sårläkning.
Citera
2024-09-06, 12:31
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myzkoppen
Söker efter de snabbaste och bästa tipsen att läka näsan från att ha snortat kriss ganska duktigt… testat de mesta men känns som den inte läker lika fort som de bör..

Sluta dra in korrosiva material i snoken. Har du bränt bort tillräckligt av slemhinnan får du ärrvävnad oavsett vad du gör.
Citera
2024-09-06, 12:31
Medlem
Är det nässkiljeväggen, så går det inte att reparera utan ingrepp. Mycket vanlig skada.
Citera
2024-09-06, 13:19
Medlem
Nej inte någon skada på näskiljeväggen allvarligt så utan lyser man med lampa så ser man att det är lite svullet o lite varigt så håller ju på läker men tänkte bara om någon hade något dunderknep för att skynda på läkningsprocessen
Citera
2024-09-06, 13:31
Medlem
Citat:
Nej inte någon skada på näskiljeväggen allvarligt så utan lyser man med lampa så ser man att det är lite svullet o lite varigt så håller ju på läker men tänkte bara om någon hade något dunderknep för att skynda på läkningsprocessen

Dunderknepet är att sluta upp med att dra skiten.
Citera
2024-09-06, 14:22
Medlem
klengass avatar
Citat:
Protein och zink förbättrar sårläkning. Men förhöga zinkvärden kan ge järnbrist, så jag föreslår att du lägger till järntabletter & c-vitamin.
Citera
2024-09-06, 14:38
Medlem
Tack för tips! Ska testa
Citera
2024-09-06, 17:09
Medlem
Citat:
Om slemhinnorna är skadade och irriterade är det nog bäst att låta naturen ta hand om problemet. När slemhinnorna i näsan är irriterade är det svårt att låta bli dem. För att förebygga det föreslår jag att du använder en näsolja, den här t.ex. https://www.kronansapotek.se/Nozoil/...IaAtOQEALw_wcB
Citera
2024-09-06, 17:27
Medlem
Riktigt tips utöver skiten övriga herrar rekommenderar?
BPC-157 peptid med local verkan, injiceras subkutat (i fettet som insulin) och går styra lite överallt, blir i kinden för din del. 2x 250mcg ED tills det går över, 1 dag med BPC kan likställas med 4d-1v utan

Men frågan är väl vad fan kriss ens är? Ni zoomerfittor kan fetedra åt helvete alltså
Citera
2024-09-06, 20:42
Medlem
Liberationfronts avatar
Doppa bomullstussar i olivolja o tryck upp så läker det rätt fort
Citera
2024-09-06, 20:43
Medlem
klengass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Riktigt tips utöver skiten övriga herrar rekommenderar?
BPC-157 peptid med local verkan, injiceras subkutat (i fettet som insulin) och går styra lite överallt, blir i kinden för din del. 2x 250mcg ED tills det går över, 1 dag med BPC kan likställas med 4d-1v utan

Men frågan är väl vad fan kriss ens är? Ni zoomerfittor kan fetedra åt helvete alltså
Jag är varken herre eller zoomerfitta. Men jag kan en del om sårläkning, eftersom jag jobbat inom vården i 38 år. För att förklara enkelt så är kristall en amfetaminliknande syntetisk drog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in