2024-09-06, 14:19
Medlem
Har inte hittat något ämne för just Göteborgs ravescen och förhoppningsvis hakar fler på i denna tråd.

Vad har ni för tankar om ravescenen i Göteborg?

Jag har senaste åren varit ganska inne i Göteborgs elektroniska musik events/raves och tycker det känns som att scenen håller på att växa. Kanske beror det på att pandemin har några år på nacken? Någon som vill dela hur det var innan pandemin?

Finns många olika arrangörer och mycket variation i genres och DJs. Minst ett event varje vecka nu under sommaren. Publiken känns liten och ibland ovan, men behovet verkar stort. Jag ser potential !!!!!!

Sen undrar jag hur det ligger till med att namedroppa arrangörer? Jag skulle gärna diskutera olika arrangörer här med andra, men vet inte OM man gör det?

För er som letar events: Techno_gbg på insta
Citera
2024-09-06, 15:23
Medlem
HBTKuks avatar
En bekant driver en av de större arrangemangen i Gbg. De tjänar multum, har skitfeta lokaler och det växer som sagt hela tiden.
Citera
2024-09-07, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
En bekant driver en av de större arrangemangen i Gbg. De tjänar multum, har skitfeta lokaler och det växer som sagt hela tiden.
Kuuul Börjar bli ganska trött på vissa av lokalerna.. De är ju bra, men alltid sammasamma.. Är du själv inne i scenen?
Citera
2024-09-07, 09:28
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoruff
Kuuul Börjar bli ganska trött på vissa av lokalerna.. De är ju bra, men alltid sammasamma.. Är du själv inne i scenen?
Ja, men i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in