2024-09-08, 17:41
Bannlyst
Kvinnor som passerat bäst före datum med råge tenderar at klippa sig korthårigt. Den klassiska korthåriga kärringfrisyren. Är den kvinnans sätt att kasta in handduken och ge upp sin sexualitet? Är den sista spiken i kistan som visar att kvinnan eller tanten gett upp på sig själv?
Ofta slutar de ju även sminka sig i samma veva. De har liksom fattat att ingen är intresserade av de längre?

Är kärringsfrisyrens kvinnans sätt att kasta in handduken?
Senast redigerad av Midtown 2024-09-08 kl. 17:44.
Citera
2024-09-08, 17:44
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Kvinnor som passerat bäst före datum med råge tenderar at klippa sig korthårigt. Den klassiska korthåriga kärringfrisyren. Är den kvinnans sätt att kasta in handduken och ge upp sin sexualitet? Är den sista spiken i kistan som visar att kvinnan eller tanten gett upp på sig själv?
Ofta slutar de ju även sminka sig i samma veva. De har liksom fattat att ingen är intresserade av de längre?

Ja, det är korrekt observerat.
Citera
2024-09-08, 17:48
Medlem
Vitiss avatar
Bra span.

Det jag har noterat är att kvinnor (även i ledande positioner) har dåliga / obefintliga frisyrer.
Ingen har det snyggt uppsatt (tänk svinrygg), utan bara slafsigt hängande.
Vad beror det på?
Citera
2024-09-08, 17:48
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:

Vem har du sett klippa sig? Eller förutsätter du bara att de hade långt hår innan? Du vet att gamla människors hår inte växer mer än max en dm?
Citera
2024-09-08, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Vem har du sett klippa sig? Eller förutsätter du bara att de hade långt hår innan? Du vet att gamla människors hår inte växer mer än max en dm?

Men jag menar inte de som är 80 -100 år. Jag menar de som är mellan 45-70 år.
Citera
2024-09-08, 17:51
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Men jag menar inte de som är 80 -100 år. Jag menar de som är mellan 45-70 år.

Har de verkligen klippt sig? Alla kvinnor jag känner 45-100 klippte sig kort när de var runt 21. Innan jag ens fanns till i många fall.
Citera
2024-09-08, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Har de verkligen klippt sig? Alla kvinnor jag känner 45-100 klippte sig kort när de var runt 21. Innan jag ens fanns till i många fall.

Men då var det väl nåt jävla mode. Jag pratar om nutid.
Citera
2024-09-08, 17:54
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Men då var det väl nåt jävla mode. Jag pratar om nutid.

Kan du svara på min fråga då? Har du sett någon i den åldern du anger först haft ett långt hårsvall för att sedan klippa sig?
Citera
2024-09-08, 17:57
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Jag kan fan inte vara den enda snubben här inne som tycker kort hår på kvinnor är riktigt snyggt? Men visst. Det finns ju undantag - finns kvinnor som inte alls passar i det.
Citera
2024-09-08, 18:00
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:

Icke att förglömma, det obligatoriska rödfärgade håret!
Citera
2024-09-08, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Icke att förglömma, det obligatoriska rödfärgade håret!

Vad ska det röda symbolisera? Att de inte längre har mens?
Citera
2024-09-08, 18:02
Medlem
James.Fjongs avatar
När kvinnor inte längre vill signalera sin sexualitet, väljer dom att klippa håret kort.
Och blir istället kärringar. Som ser ut som gubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in