• 1
  • 2
2024-09-12, 11:43
Bannlyst
Hej!

Jag har aldrig gått fram och försökt ragga på en tjej med nån finurlig, kul replik.

Det vill jag gärna ha provat innan jag dör. 🙂

Detta är förutsättningslöst. Jag är totalt ointresserad av ligga, det finns inte. Jag vill bara testa något helt förutsättningslöst på skoj!

Ungefär som när RandomMakingMovies la upp för mer än 10 år sen sin videoserie där de raggade hejvilt på tjejer.

Vill ni ge mig något förslag på någon replik man kan testa?

Kom ihåg en sak, ni påverkas inte det minsta negativt av det här. Era liv påverkas inte negativt nånstans.
Så ingen behöver känna nån form av ångest.

😀

Så ni vet det, jag har inte fått på skidorna än.

Medans flera av er andra redan åker högst upp i backen.
Senast redigerad av Taida 2024-09-12 kl. 12:10.
Citera
2024-09-12, 11:45
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taida
Hej!

Jag har aldrig gått fram och försökt ragga på en tjej med nån finurlig, kul replik.

Detta är förutsättningslöst. Jag är totalt ointresserad av ligga, det finns inte. Jag vill bara testa något helt förutsättningslöst på skoj!

Ungefär som när RandomMakingMovies la upp för mer än 10 år sen sin videoserie där de raggade hejvilt på tjejer.

Kom ihåg en sak, ni påverkas inte det minsta negativt av det här. Era liv påverkas inte negativt nånstans.

😀
Jo, om vi är tjejen.
Citera
2024-09-12, 11:47
Medlem
Vad hindrar dig? Om du inte ens själv klarar av att tänka ut något inledande (roligt) att säga till någon vid ett trevande kontaktförsök, hur har du då tänkt dig att fortsättningen av konversationen skall avlöpa?
Citera
2024-09-12, 12:02
Medlem
"Går du ofta hit?"
Citera
2024-09-12, 12:11
Medlem
Farbaute666s avatar
Det är svårt att lyckas på det sättet, tror jag. Om nu inte både hon och du sprutar av hormoner och åtrå... Finns de som kan lyckas på ditt sätt, inte jag, kan jag säga. Behöver få prata lite mer, eller åtminstone ha träffat tjejen någon gång tidigare.

Som någon sa i tråden, vad ska du följa upp det med?
Citera
2024-09-12, 12:12
Medlem
KinesiskaNudelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taida
Hej!

Så ingen behöver känna nån form av ångest.

😀

Så ni vet det, jag har inte fått på skidorna än.

Medans flera av er andra redan åker högst upp i backen.
Ursäkta, får jag vara din Spiderman ikväll? Jag vill skjuta ut vita och klibbiga saker samtidigt som jag poserar coolt.
Citera
2024-09-12, 12:22
Medlem
halaltarzans avatar
Alla typ såna här "Tjena kexet står du här och smular" är bara något som braklallare kan kläcka ur sig.

Nej, lyssna här på halaltarzan istället, du går till någon krog/klubb och går fram till någon puma som står i baren, presenterar dig och frågar om du får bjuda på något.
Citera
2024-09-12, 12:30
Medlem
Lower3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
"Går du ofta hit?"
"Kommer du ofta här?"
Citera
2024-09-12, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrPitiful
Vad hindrar dig? Om du inte ens själv klarar av att tänka ut något inledande (roligt) att säga till någon vid ett trevande kontaktförsök, hur har du då tänkt dig att fortsättningen av konversationen skall avlöpa?

Nej alltså.

Ett tips bara. Ett förslag. Det är allt.

Jag har ångest. Jag har svårt att improvisera.
Citera
2024-09-12, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KinesiskaNudeln
Ursäkta, får jag vara din Spiderman ikväll? Jag vill skjuta ut vita och klibbiga saker samtidigt som jag poserar coolt.

Vet inte om du trollar nu.. 🤔
Citera
2024-09-12, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
"Går du ofta hit?"

Den var bra! 😀👍

Har du nån mer?
Citera
2024-09-12, 12:58
Medlem
Permafloxs avatar
Försök bara vara så jävla trög så det blir roligt.

Du: Kan du lösa en rubikskub?
Tjejen: Nej?
Du: Inte jag heller.
Tjejen: ??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem